لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش هوم پاد همچنان برای اپل کافی نیست

فروش هوم پاد همچنان برای اپل کافی نیست

شرکت اپل با تولید هوم پاد مینی توانست سطح فروش این اسپیکر هوشمند را تا ۱۸۰ درصد افزایش دهد، اما هنوز فروش هوم پاد همچنان برای مدیران اپل کافی نیست.

کاهش قیمت کلی هوم پاد با آغاز فروش هوم پاد مینی باعث شد تا قیمت پایین اسپیکر هوشمند ۹۹ دلار تاثیر زیادی روی بازار محصولات هوشمندسازی خانه بگذارد. اما این روند در نهایت موجب رضایت شرکت اپل نیست و مدیران این شرکت همچنان توقعات بیشتری را از اسپیکر هوشمند خود دارند. اسپیکرهای هوشمند اپل در فاز اول در ۲۰۱۸ آماده عرضه به بازار شدند، اما این محصولات در فاز اولیه توجه زیادی را از کاربران به خود جذب نکردند. قیمت بالا و از طرف دیگر محدودیت‌های نرم افزاری باعث شده بود تا بسیاری از کاربران محصولات مشابه شرکت‌های دیگر را بیشتر ترجیح دهند.

سال ۲۰۲۱ شرکت اپل تصمیم گرفت تا از طریق رونمایی و عرضه هوم پاد مینی سطح فروش محصولات خود را افزایش دهد. این در حالی است که افزایش فروش این محصول به دلیل کاهش قیمت و هزینه این محصول آنچنان که به نظر می‌رسید مورد توجه مدیران شرکت اپل قرار نگرفت. این موضوع در نهایت باعث شده تا شرکت اپل به دنبال تغییراتی ویژه در زمینه تولید محصولات جدید خود باشد. این مسئله باعث شد تا شرکت اپل به فکر افزایش سهم خود در بازار باشد. اپل در دومین سه ماهه سال ۲۰۲۱ میلادی تنها ۲۴۶۰ هوم پاد به فروش رسانده است که نسبت به بازه زمانی مشابه با سال گذشته ۱۸۰ درصد رشد داشته است. اما هنوز اپل فقط ۲۴.۶ درصد از سهم بازار را در اختیار داشته باشد. این در حالی است که شرکت اپل به دنبال افزایش سهم خود در بازار این محصولات است. محصولات آمازون در این خوزه ۳۳.۶ درصد و محصولات گوگل ۴۱.۸ درصد از سهم فروش محصولات مشابه را دارند و اپل در گزارش مالی اخیر خود نیز این موضوع را یادآور شده که به دنبال فروش محصولاتی جدید با امکاناتی بیشتر برای افزایش سطح تمایل کاربران این حوزه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373