لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از مدل‌های مانیتور مک M1 با مشکل شکسته شدن و عدم کارکرد مواجه می‌شوند

برخی از مدل‌های مانیتور مک M1 با مشکل شکسته شدن و عدم کارکرد مواجه می‌شوند

گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی کاربران نشان داده که برخی از مدل‌های مانیتور مک ‌M1 با مشکل شکسته شدن و عدم کارکرد مواجه می‌شوند. این مشکل در مک بوک پرو و مک بوک ایر ایجاد شده است.

در برخی از موارد شرکت اپل به مشتریان اعلام کرده که برای تعویض رایگان نمایشگر دستگاه اقدام کنند، اما در برخی از مواقع نیز شرکت اپل حاضر به ارائه خدمات خود نیست.

یکی از کاربران اعلام کرده که یک مک بوک ۲۰۲۱ را به تازگی خریداری کرده است و تنها چند ماه با آن کار کرده که به یکباره دستگاه دچار شکستگی و ترک روی مانیتور می‌شود. او سپس با شرکت اپل تماس می‌گیرد و اپل مبلغ ۵۷۰ پوند انگلیس را بابت ارائه خدمات تعمیر نمایشگر درخواست می‌کند و خدمات خود را به صورت رایگان ارائه نمیدهد.

یکی دیگر از مشتریان مک بوک ایر M1 که تنها شش ماه از دستگاه خود استفاده کرده اعلام کرده که با شکستن نمایشگر مواجه شده است و همین موضوع باعث شده تا به شرکت اپل مراجعه کند. او اعلام کرده که دستگاه هیچ ضربه‌ای نخورده است و به یکباره بدون هیچ دلیلی شکسته است. اپل در زمان تماس این مشتری اعلام کرده که هیچ خدماتی از این بخش مشمول گارانتی نمی‌شود و دستگاه را در ازای دریافت هزینه تعمیر می‌کند.

با وجود اینکه تعداد ادعای کاربرانی که اعلام کرده‌اند دستگاه‌های آن‌ها بدون ضربه با شکستن نمایشگر مواجه شده زیاد است، اما شرکت اپل همچنان به آن‌ها در زمینه ارائه خدمات رایگان پاسخگو نیست. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که انتقال حرارت زیاد و به یک باره دلیل این مشکل از طرف تحلیلگران عنوان شده است.

این موضوع تا به امروز چندین بار توسط کاربران مختلف اعلام شده است، همین موضوع باعث شده تا سطح نارضایتی‌ها نسبت به برخی از مدل‌های مک M1 افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373