لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی گزارش مالی اپل در سه ماهه سوم 2021

جمع‌بندی گزارش مالی اپل در سه ماهه سوم 2021

گزارش‌های نتایج مالی اپل در سه ماهه سوم 2021 نشان می‌دهد که در مجموع 21.7 میلیارد دلار سود حاصل از درآمد 81.4 میلیارد دلار کسب شده است.

اپل اخیرا نتایج مالی خود را در سه ماهه سوم مالی مطابق با سه ماهه دوم تقویم سال اعلام کرده است. نتایج مالی نشان می دهد که سود خالص سه ماهه ژوئن امسال نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رکورد بالایی را ثبت کرده، همچنین سود هر سهم اپل 1.30 دلار در مقایسه با 0.65 دلار را در سال گذشته اعلام شده است.

حاشیه سود در سه ماهه اخیر 43.3 درصد که در مقایسه با 38 درصد در سال گذشته است، اپل برای هر سهم 0.22 دلار سود تقسیمی اعلام کرده که در تاریخ 12 اوت امسال به سهامداران این شرکت پرداخت می‌شود.

طی یک کنفرانس پخش زنده، اپل درباره نتایج مالی سه ماهه سوم صحبت کرده و اشاره کرده که احتمالا در سه ماهه چهارم مالی رشد سرویس‌ها به آرامی پیش خواهد رفت. همچنین برخی سرویس‌ها مثل تبلیغات و AppleCare در یک سال گذشته به دلیل همه گیری جهانی کرونا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، به همین دلیل انتظار نمی‌رود این رشد تا سه ماهه بعدی ادامه یابد. احتمالا محدودیت‌های عرضه به دلیل محدودیت‌های تامین در سه ماهه پایانی شدیدتر خواهد شد.

تیم کوک در این مصاحبه گفته که جاده بهبود و پیشرفت بسیار پر پیچ و خم است و در میان این ناملایمات، فناوری ما نقش اساسی در برقراری ارتباط با مشتریان دارد. او گفت: هدف ما از نوآوری و ارائه فناوری، بهبود بخشیدن زندگی مردم بوده، ما تلاش می‌کنیم به دنیایی سالم‌تر و عادلانه‌تر دست یابیم.

او با افزایش رشد درآمد حاصل از فروش همه محصولات و خدمات اپل، به وفاداری مشتریان برند اپل اشاره کرد که موجب ثبت این رکود قابل توجه شده است.

مدیر عامل اپل به ثبت رکورد بالایی در فروش پوشیدنی‌ها، اکسسوری‌ها و خدمات اپل در سه ماهه ژوئن اشاره کرده که آن را یک نقط قوت دانست به خصوص که درصد بالایی مشتری جدید برای برخی از محصولات از جمله اپل واچ بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373