لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس‌های آنلاین اپل در طول یک فصل ۱۷.۵ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند

سرویس‌های آنلاین اپل در طول یک فصل ۱۷.۵ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند

درآمد سرویس‌های اپل در سه ماهه سوم 2021 به 17.5 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سه ماهه گذشته و سال گذشته در زمان مشابه، رکورد جدیدی به حساب می‌آید.

سرویس‌های اپل شامل اپ استور، اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل فیتنس، Apple Pay، AppleCare و سایر موارد است، با توجه به نتایج درآمد اپل در سه ماهه سوم سال 2021، رشد باور نکردنی داشته‌اند.

درآمد سرویس‌های اپل طی سه ماهه سوم 17.5 میلیارد دلار شده که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با 13.2 میلیارد دلار و در سه ماهه قبل با 16.9 میلیارد دلار رشد قابل توجهی داشته است.

سرویس‌های ابری، اپل موزیک، تبلیغات، ویدیو و سیستم پرداخت‌های اپل همواره رکورد شکنی‌های زیادی برای درآمد اپل داشته‌اند، البته اپ استور در سه ماهه منتهی به ماه ژوئن یک رکورد درآمد جدید کسب کرده است.

اپل در حال حاضر دارای 700 میلیون مشترک پولی است که نسبت به سال گذشته 150 میلیون نفر افزایش داشته و در مقایسه با تعداد اشتراک‌های چهار سال پیش، چهار برابر شده است.

اکنون حساب‌های پرداختی در فروشگاه‌های محتوای دیجیتال در هر منطقه جغرافیایی به بالاترین رکورد خود رسیده و حساب‌های پرداختی به صورت دو رقمی افزایش یافته است.

تیم کوک مدیر عامل اپل با اشاره به 35 نامزدی جشنواره اهدای جوایز Emmy برای نمایش‌های اپل تی وی پلاس، گفت که بینندگان این سرویس طرفداران پرو پا قرص نمایش‌هایی مثل Ted Lasso و Mythic Quest هستند.

اپل سال گذشته اعلام کرده که سرویس‌های این شرکت محبوب بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا هستند، از جمله اپل موزیک که در 52 کشور قابل دسترسی و پر طرفدار است. اپل موزیک یکی از سرویس‌های حرفه‌ای شرکت است که مدت زیادی از ارائه آن نگذشته، اما با وجود پرداخت ماهیانه 10 دلار و تعداد زیاد کاربران آن، می‌توان به درآمد بالای تنها همین سرویس پی برد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373