لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد حاصل از اپل واچ با رشدی بی‌سابقه همراه شد

درآمد حاصل از اپل واچ با رشدی بی‌سابقه همراه شد

گزارش‌ مالی اپل به تازگی منتشر شده و حالا در آن مشخص شده که دسته پوشیدنی‌های هوشمند، تجهیزات هوشمندسازی خانه و اکسوری‌های اپل در سه ماهه منتهی به ژوئن سال جاری رکورد درآمد 8.8 میلیارد دلار را ثبت کرده است.

تیم کوک طی کنفرانس اخیر با سرمایه‌گذاران اشاره کرده که درآمد حاصل از فروش دسته پوشیدنی‌ها، خانه‌های هوشمند و اکسوری‌های اپل در سه ماهه سوم سال 2021، رشد چشمگیری داشته است.

درآمد اپل از این دسته 8.8 میلیارد دلار بوده که 36 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد داشته است. سال گذشته این عدد 6.5 میلیارد دلار بود و حالا درآمد اپل چشم‌گیرتر شده است.

پوشیدنی‌ها، خانه‌های هوشمند و اکسسوری‌های اپل شامل اپل واچ، ایرپاد، ایرپاد پرو ومکس، هوم پاد، هدفون‌های بیتیس و سایر موارد است. ایرتگ‌ها هم در همین دسته قرار می‌گیرند و کوک گفته که استقبال از ایرتگ بسیار قوی و مشتاقانه بوده است.

تقریبا 75 درصد مشتریانی که در همین سه ماهه اپل واچ خریداری کرده‌اند تازه با این محصول آشنا شده‌اند و فروش این محصول یکی از مهم‌ترین منابع درآمد اپل از دسته پوشیدنی‌ها بوده است.

درآمد کلی سه اپل در ماهه سوم سال جاری 81.4 میلیارد دلار بوده که مربوط به فروش آیفون، پوشیدنی‌ها و خدمات این شرکت بوده که 39.57 میلیارد دلار آن به فروش آیفون اختصاص داشته است.

لازم به ذکر است معمولا درآمد شرکت اپل در سه ماهه سوم کمتر از زمان‌های دیگر است، چون بسیاری از کاربران تمایل به خرید محصولات جدید دارند و منتظر عرضه محصولات در ماه سپتامبر هستند، ولی همچنان میزان فروش محصولات شرکت به قدری بوده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

اخیرا اپل آیمک بازطراحی شده 24 اینچی و آیپد پرو ارتقا یافته را معرفی و عرضه کرده که منجر به فروش بالای این دسته از محصولات نسبت به سال گذشته شده است.

اپل با ارائه قابلیت‌های جدید مثل صدای فضایی و دالبی اتموس برای پخش موسیقی و اشتراک‌های پولی برای پادکست‌ها توانسته در بخش خدمات خود به فروش قابل توجهی دست یابد.

تیم کوک نوآوری و ارتقا دستگاه‌ها را با تکیه بر اهمیت فناوری، یکی از مهمترین دلایل موفقیت و افزایش رشد فروش محصولات شرکت دانسته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373