لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون و آیپد شاید در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ گران شوند

آیفون و آیپد شاید در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ گران شوند

شرکت اپل به تازگی اطلاعاتی در مورد درآمد و فروش خود در سه ماهه‌ جاری منتشر کرده و طی آن این شرکت ادعا کرده که ممکن است در آینده برخی از مدل‌های آیفون و آیپد گران و نایاب شوند.

اپل مشخص تاکید کرده که ممکن است در سه ماهه منتهی به آغاز سال ۲۰۲۲ با مشکل تامین قطعات لازم برای تولید آیفون و ایپد مواجه شود که این موضوع در نهایت روی فروش این محصول و عرضه آن‌ها به بازار جهانی تاثیر بگذارد. در جریان گزارش مالی اخیر لوکا ماستری مدیر عملیات اپل اعلام کرد که برخی از شرکت‌های عضو زنجیره تامین این شرکت برای تامین حجم درخواستی با مشکل مواجه هستند.

محدودیت‌های تامین از ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ ایجاد شده است، اما تا ماه سپتامبر به اوج خود می‌رسد و همین موضوع در نهایت ممکن است باعث شود تا برخی از محصولات اپل در بازار با حجم کمتری تولید شوند. این موضوع همچنین ممکن است باعث شود تا کاربران با محدودیت در خرید محصولات و در نهایت گران شدن قیمت آیفون و ایپد مواجه شوند.

البته این مدیر اپل به دلیل برخی از ملاحظات اقتصادی و تجاری اطلاعات دقیقی از محدودیت‌های قطعات مختلف آیفون‌ها و آیپدها نداده است. با این حال این موارد به صورت کلی روی فروش نهایی محصولات اپل و عرضه آن‌ها به بازار جهانی تاثیر می‌گذارد. این موضوع ممکن است روی محصولات جدید، از جمله فروش آیفون ۱۳ نیز تاثیر بگذارد و در نهایت باعث ایجاد محدودیت‌های مختلف برای خرید این محصول شود.

گفتنی است که شرکت اپل تا پیش از این نیز به دلیل شیوع کرونا با محدودیت تولید برخی از محصولات مواجه شده بود، تا جایی که خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده بود که برای یک هفته مشخص در سال ۲۰۲۰ در هیچ فروشگاهی از شهر نیویورک امکان خرید آیپد پرو ۱۱ اینچی وجود نداشت و تمامی محصولات فروخته شده بود و محصولات جایگزین نیز روانه بازار نشده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373