لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک خبر از احتمال تولید اختصاصی قطعات محصولات اپل داد

تیم کوک خبر از احتمال تولید اختصاصی قطعات محصولات اپل داد

در جریان گزارش مالی فصل سوم مالی ۲۰۲۱ تیم کوک مدیر عامل اجرایی شرکت اپل احتمال تلاش این شرکت برای تولید قطعات به صورت اختصاصی را مطرح کرد.

تیم کوک اعلام کرده که مدیران اپل از خود پرسیده‌اند که چگونه توان انجام کاری بهتر و تولید محصولات کارآمدتر را خواهند داشت و در پاسخ، به این نتیجه رسیده‌اند که باید در آینده به جای خرید قطعات و سفارش تولید آن‌ها توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های دیگر، به صورت اختصاصی این قطعات را تولید کنند.

تیم کوک به موضوع تلاش اپل برای تولید تراشه M1 اشاره کرد و اعلام کرد که پروژه اپل سیلیکون توانایی ساخت محصولات بهتر و البته اختصاصی را به این شرکت داده است. او همچنین واکنش‌ها نسبت به اپل سیلیکون و تراشه M1 را «غیرقابل‌باور» توصیف کرد و اعلام کرد که همین موضوع باعث شد تا اپل دیگر به فناوری‌های توسعه داده شده توسط اینتل وابسته نباشد.

تیم کوک در پایان بحث در مورد تولید اختصاصی قطعات محصولات اپل اعلام کرد که تولید تراشه M1 اعلام کرد که استقلال اپل از اینتل باعث شد تا شرکت اپل تمرکز بیشتری روی محصولات خود داشته باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن امکانات مناسب برای کارکرد محصولات را به کاربران ارائه دهد.

شرکت اپل در حال حاضر از نظر طراحی و ساخت تراشه‌های پردازشی به خودکفایی رسیده است و یکی از شرکت‌های مستقل در زمینه تولید محصولات هوشمند به حساب میاید.

اطلاعات منتشر شده نشان از آن دارند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک در زمینه تامین برخی قطعات نظیر نمایشگرها و موارد دیگر نیز به خودکفایی برسد و دیگر با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ را به عنوان تنها تامین کننده برخی از قطعات خود همکاری نکند. اپل تمایل دارد تا در سال‌های آینده روند استقلال خود در زمینه تولید و عرضه محصولات خود را ادامه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373