لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تب نوتیفیکیشن در اسپاتیفای از این پس اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهد

تب نوتیفیکیشن در اسپاتیفای از این پس اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهد

قابلیت جدید تب نوتیفیکیشن به زودی در اسپاتیفای ارائه خواهد شد که موارد جدید منتشر شده از هنرمندان مورد علاقه کاربران، پادکست‌ها و نمایش‌ها را به اطلاع آن‌ها می‌رساند.

این قابلیت جدید به زودی در اسپاتیفای ارائه خواهد شد که یک تب جدید نوتیفیکیشن برای اپلیکیشن موجود در تلفن همراه و روی پلتفرم‌های آی او اس و اندروید برای کاربران قابل دسترس خواهد بود. این قابلیت، آهنگ‌های جدید و انتشار آلبوم هنرمندان مورد علاقه، پادکست‌ها و موارد دیگر را به اطلاع کاربران می‌رساند.

برای دسترسی به صفحه جدید، کاربران باید روی آیکون زنگ واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی اسپاتیفای ضربه بزنند. با انجام آن، کاربران می‌توانند موارد تازه منتشر شده از هنرمندان و سازندگان پادکست‌های مورد علاقه خود را در لحظه مشاهده کنند.

اسپاتیفای در وبلاگ رسمی خود گفته که کاربران برای دسترسی آسان به خبرها و اطلاعات تازه‌، کافی است روی آیکون زنگ در بالای صفحه اصلی تپ کنند. نشانگر آبی روی نماد زنگ به کاربران اطلاع می‌دهد جدیدترین آهنگ‌ها یا اپیزودها بعد از آخرین بازدید منتشر شده است.

What’s New دارای فیلترهایی است که به کاربر اجازه می‌دهد موسیقی‌ها، پادکست‌ها و اپیزودهای دنباله‌دار جدید منتشر شده را برای دسترسی سریع و راحت دسته بندی و مرتب کنند.

قابلیت جدید اسپاتیفای در هفته‌های اخیر برای علاقمندان منتشر خواهد شد، بنابراین کاربران مشتاق به ویژگی جدید باید آخرین نسخه اسپاتیفای را روی اندروید یا آی او اس خود نصب کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که احتمالا اسپاتیفای در آینده به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد، قابلیت کارائوکه است. این قابلیت امکان پخش و ساخت موسیقی‌های کارائوکه را به صورت سرگرمی و برای انتشار به صورت عمومی به کاربران ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420