لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۴.۷.۱ برای رفع برخی از مشکلات امنیتی منتشر شد

آی او اس ۱۴.۷.۱ برای رفع برخی از مشکلات امنیتی منتشر شد

شرکت اپل از شب گذشته آی او اس ۱۴.۷.۱ و آیپد او اس ۱۴.۷.۱ را آماده عرضه به تمامی کاربران کرده است. این به‌روزرسانی شامل بهبودهای امنیتی است که نصب آن شدیدا توصیه می‌شود.

اپل اعلام کرده که در این نسخه برخی از حفره‌های امنیتی که امکان نفوذ به کرنل سیستم عامل و اجرای کدهای مختلف را می‌داده و هکرها از طریق آن امکان اجرای کدهای مختلف را پیدا می‌کرده‌اند را برطرف کرده است. اپل اعلام کرده که در این نسخه همچنین برخی از مشکلات نظیر عدم باز شدن قفل ایفون‌های قدیمی با استفاده از اپل واچ را برطرف کرده است.

با این حال مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در این نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس بهینه‌سازی‌های امنیتی بوده است که باعث شده تا کاربران بتوانند به صورت ایمن‌تر از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند.

در سند پشتیبانی این محصول نیز آمده است که یک آسیب‌پذیری خیلی مهم در نسخه‌های پیشین بوده که پس از این به روز رسانی به طور کامل برطرف شده است. علاوه بر این، شرکت اپل پس از عرضه این نسخه جدید، امکان داون گرید و دریافت نسخه ۱۴.۶ آی او اس را حذف کرده است و کاربران پس از دریافت این نسخه جدید امکان بازگشت به نسخه‌های پیشین که دارای حفره امنیتی بوده را ندارند.

این به روز رسانی حجم نسبتا کمی دارد و توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن این به روز رسانی دریافت شود. در صورت عدم دریافت این به روز رسانی ممکن است کاربران با رخدادهایی ناگوار نظیر امکان استفاده از آسیب‌پذیری‌های آیفون توسط هکرها مواجه شوند.

شرکت اپل تنها یک روز قبل آی او اس ۱۴.۷ را منتشر کرده بود که با پشتیبانی از باتری پک مگ سیف و بهینه‌سازی روند پشتیبانی از ایرتگ آماده عرضه شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420