لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم دک برای افزایش عمر باتری امکان تنظیم فریم ریت دارد

استیم دک برای افزایش عمر باتری امکان تنظیم فریم ریت دارد

استیم دک کنسول دستی و جدید شرکت Valve با امکان تنظیم فریم ریت 30 هرتز، می‌تواند عمر باتری دستگاه را افزایش دهد.

چندی قبل سخنگوی شرکت Valve در مصاحبه با وب‌سایت IGN اعلام کرد که استیم دک می‌تواند گیم پلی با فریم ریت 30 هرتز را نیز به کاربران ارائه دهد که شاید برای گیمرها چندان خوشایند نباشد؛ اما این موضوع به عنوان یک قابلیت برای افزایش عمر باتری در این کنسول اضافه شده است.

Valve گفته استیم دک از عهده اجرای هر بازی ارائه شده در سرویس استیم برمی‌آید، اما گیمرها نباید انتظار اجرای همه بازی‌ها در حد 60 فریم ریت را داشت باشند. مد 30 فریم بر ثانیه موجب می‌شود که باتری دوام بیشتری داشته باشد، ضمن اینکه امکان تنظیم فریم ریت موجب بهبود دقیق تنظیمات بازی و افزایش عمر باتری دستگاه می‌شود.

Richard Leadbetter از وب سایت Digital Foundry نظر خود را نیز در مورد این موضوع اعلام کرده و گفته که نتیجه کیفیت اجرای بازی‌ها با فریم ریت ۳۰ FPS باید در عمل مشخص شود. استیم دک در حال حاضر از رفرش ریت متغییر پشتیبانی نمی‌کند و فعال بودن قابلیت ورتیکال‌سینک نیز در بازی‌ها نیز ممکن است تجربه‌ای نامشابه با بازی‌های ویدیویی عرضه شده در کامپیوترهای شخصی را به کاربران استیم دک بدهند.

شرکت Valve اخیرا کنسول دستی و قابل حمل استیم دک را معرفی کرده و ادعا کردهکه این کنسول از پس همه عناوین بازی‌های موجود در آرشیو استیم بر‌آید.

بازی‌ها روی این کنسول با فریم ریت 30 هرتز اجرا می‌شوند، اما همان طور که گفته شده استیم دک یک کنسول دستی است که انرژی آن از طریق باتری تامین می‌شود، بنابراین فریم ریت ذکر شده موجب حفظ عمر باتری خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های مهم دیگر این دستگاه تعبیه SSD قابل تعویض در آن است که از آن طریق کاربران می‌توانند در صورت تمایل برای اجرای بازی‌های بیشتر، درایو دستگاه را به راحتی تعویض و جایگزین کند.

یکی از نواقص این کنسول عدم سازگاری آن با عناوین رقابتی بزرگی مانند پابجی و اپکس لجند بوده و شایعاتی مبنی بر عدم پشتیبانی از این عناوین منتشر شده است. با این حال باید منتظر بود و دید که با وجود این مسائل، آیا هنوز شرکت Valve می‌تواند این کامپیوتر قابل حمل را با موفقیت به بازار عرضه کند یا همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر مغلوب غول‌های بزرگی چون ایکس باکس و پلی استیشن خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420