لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی از محتوای بازی Bad Company 2 به بتلفیلد 2024 بازخواهد گشت

برخی از محتوای بازی Bad Company 2 به بتلفیلد 2024 بازخواهد گشت

بتلفیلد 2024 به تازگی رونمایی شده و حالا الکترونیک آرتس اعلام کرده که محتوای بد کمپانی ۲ را به این بازی اضافه خواهد کرد.

بازیکنان می‌‌توانند از نقشه‌ها، سلاح‌ها، سربازها و اکسسوری‌هایی که در بازی بتلفیلد 1942، Bad Company 2، بتلفیلد 3 را در پورتال این بازی جدید مورد استفاده قرار دهند.

در رویداد EA Play Live که چند هفته پیش برگزار شد، شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی Ripple Effect، یک پورتال ویژه را برای بازی بتلفیلد 2024 معرفی کردند که ظاهرا یکی از مهیج‌ترین موارد اضافه شده به این بازی در سال‌های اخیر است.

پورتال ویژه با این شبکه مجازی به گیمرها اجازه می‌دهند تا فانتزی‌های ویژه خود را ایجاد کنند. همچنین در این پورتال نقشه‌های مورد علاقه طرفداران بتلفیلد 1942، Battlefield: Bad Company 2, و بتلفیلد 3 و هفت نقشه از بتلفیلد 2024در زمان عرضه اولیه بازی قابل استفاده هستند.

این ابزار تغییر و طراحی بازی به قدری قدرتمند است که روش بازی و اجرای آن را برای هر گیمر منحصر به تنظیمات خود فرد می‌کند. آن‌ها می‌توانند از یک ابزار ادیتور برای شخصی‌سازی موارد بیشتری استفاده کرده، همچنین پیشرفت‌ها و امتیازها بین پورتال‌ها و مدهای دیگر بازی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

در پورتال بتلفیلد، سلاح، وسایل نقلیه و تجهیزات وجود دارد، بنابراین بازیکنان می‌توانند امکانات سربازان جنگ جهانی دوم را در نبرد علیه دشمنان در بتلفیلد 2024 داشته باشند.

Justin Wiebe گفته در پورتال بتلفیلد مجموعه‌ای از ابزارها را ایجاد کرده‌اند که افراد بتوانند تجربه‌های خود را در زمینه بتلفیلد ایجاد کنند.لازم به ذکر است که شش نقشه از بازی‌های قبلی بتلفیلد که در پورتال ارائه شده قابل ویرایش نخواهند بود.

بتلفیلد 2024 به تازگی رونمایی شده و ترلرهای منتشر شده از آن توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. این بازی به زودی برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی قابل دانلود و نصب هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420