لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برخی از اکسسوری‌های ایرتگ را به صورت رسمی نمی‌فروشد

اپل برخی از اکسسوری‌های ایرتگ را به صورت رسمی نمی‌فروشد

اپل اخیرا برای لوپ و جاکلیدی ایرتگ چند رنگ جدید در آمازون عرضه کرده، در حالی که این اکسسوری ایرتگ جدید در فروشگاه آنلاین رسمی اپل ارائه نشده است.

اپل برای لوپ ایرتگ دو رنگ جدید استاندارد شامل آبی نیلی و صورتی را ارائه کرده که قبلا هم این رنگ‌های منتشر نشده در فروشگاه eBay مشاهده شده‌اند. این شرکت همچنین برای لوپ و جاکلیدی چرمی رنگ زرد لیمویی زیبایی را ارائه کرده است.

هر دو لوپ استاندارد ایرتگ جدید یا قیمت 29 دلار در اواخر ماه اوت قابل دسترس خواهند بود. همچنین لوپ چرمی با قیمت 39 دلار و حلقه جا کلیدی چرمی با قیمت 35 دلار عرضه خواهند شد.

لازم به ذکر است که این محصولات جدید با عنوان in stock soon “” ذکر شده‌اند، به همین دلیل احتمالا در وب‌سایت اپل نمایش داده خواهند شد ولی در فروشگاه آمازن عرضه می‌شوند.

آنچه موجب شگفتی است مربوط به این اقدام اپل است که تاکنون محصول خود را به طور انحصاری در فروشگاه آمازون عرضه نکرده است. احتمالا اپل ایرتگ جدید خود را به فروشگاه آمازون ارسال کرده ولی برای مشاهده آن‌ها در Apple.com باید منتظر ماند.

از آنجا که برخی قاب های سیلیکونی مگ سیف آیفون با رنگ‌های آبی نیلی و صورتی عرضه شده بودند، می‌توان انتظار داشت که اپل سایر اکسسوری‌های خود را با این دو رنگ ارائه کند. رنگ زرد لیمویی قبلا برای قاب چرمی آیفون 11 پرو و بند چرمی اپل واچ سری 5 عرضه شده است.

اپل ایرتگ‌های خود را در فروردین ماه امسال رونمایی کرد، این اکسسوری یک ردیاب بلوتوثی است که به راحتی به اشیا متصل شده و در صورت گم شدن، از طریق اپلیکیشن Find My روی آیفون به راحتی مکان دقیق ایرتگ پیدا می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420