لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش نحوه حذف ویدیوهای دانلود شده از اینستاگرام و اپلیکیشن‌های دیگر آیفون

آموزش نحوه حذف ویدیوهای دانلود شده از اینستاگرام و اپلیکیشن‌های دیگر آیفون

برخی کاربران به سختی می‌توانند ویدیوهای دانلود شده از اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌های موجود در آیفون یا آیپد خود را مدیریت کنند، برای این منظور اپل گزینه‌ای در اختیار این دسته افراد قرار داده است.

برخی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اپل از جمله اپل تی وی پلاس و فیتنس پلاس به کاربران اجازه می‌دهند که به راحتی ویدیوها را برای مشاهده آفلاین دانلود کنند.

گرچه تماشای فیلم‌ها بدون وقفه و بدون اتصال به اینترنت جالب و سودمند است ولی بخش مهمی از فضای ذخیره سازی دستگاه شما را اشغال می‌کند. با وجود تعداد زیاد فیلم‌های دانلود شده، فضای کمتری برای فایل‌های به‌روز رسانی نرم افزار، موسیقی، عکس ها و غیره خواهید داشت. بنابراین مهم است که ویدیوها را از دستگاه خود حذف کنید تا از مشکلات کمبود فضای حافظه دستگاه خود جلوگیری کنید.

چگونه می‌توان ویدیوهای دانلود شده را به منظور افزایش فضای ذخیره سازی، از آیفون و آیپد حذف کرد؟

برای حذف ویدیوهای دانلود شده از آیفون و آیپد، باید مطمئن باشید که سیستم عامل‌های آی او اس 14 و آیپد او اس 14 یا بالاتر روی دستگاهتان نصب شده باشد، زیرا گزینه حذف ویدیوها در این نسخه از سیستم عامل معرفی شده است.

  • 1- اپلیکیشن Setting را روی نمایشگر دستگاه باز کنید.
  • 2- در منوی تنظیمات به سمت پایین اسکرول کرده و روی گزینه General ضربه بزنید.
  • 3- با اسکرول به سمت پایین روی گزینه iPhone Storage یا iPad Storage ضربه بزنید.
  • 4- اکنون می‌توانید مقدار فضای ذخیره سازی موجود در دستگاهتان را مشاهده کنید. در همین منو روی گزینه Review Downloaded Videos برای مشاهده ویدیوهای دانلود شده ضربه بزنید.
  • 5- در این بخش می‌توانید تمام ویدیوهایی که از اپلیکیشن‌های مختلف دانلود کرده‌اید به همراه اندازه آن‌ها مشاهده کنید. برای مدیریت این‌ها روی گزینه Edit سمت راست بالای منو ضربه بزنید.
  • 6- سپس روی علامت «-» قرمز رنگ کنار ویدویی که می‌خواهید حذف شود، ضربه بزنید تا گزینه Delete را سمت راست مشاهده کنید. برای تایید روی این گزینه ضربه بزنید.

در صورتی که نتوانید این گزینه را برای بررسی ویدیوهای دانلود شده پیدا کنید به این معنی است که فضای مورد استفاده بسیار ناچیز بوده است و نیازی به حذف فیلم‌ها ندارید.

استفاده از این روش موجب می‌شود که شما در یک مکان بتوانید به همه ویدیوهای دانلود شده دسترسی داشته باشید و فضای ذخیره سازی هریک از آن‌ها را مشاهده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373