لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۴ پرو مجهز به بدنه تیتانیومی خواهد بود

آیفون ۱۴ پرو مجهز به بدنه تیتانیومی خواهد بود

گزارش اخیر منتشر شده از فعالیت‌ها و همکاری‌های شرکت اپل با کمپانی‌های تامین‌کننده حاکی از آن است که آیفون ۱۴ پرو قرار است مجهز به بدنه تیتانیومی ضخیم‌تر و مقاومت‌تر شود.

موسسه تحلیلی – اقتصادی جی‌پی‌مورگان طی گزارش جدید خود ادعا کرده که شرکت اپل برای سال ۲۰۲۲ میلادی سفارش تولید تلفن‌های هوشمند با بدنه تیتانیومی را به فاکس‌کان داده است. این موضوع نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ دست‌کم در مدل‌های رده‌بالای خود مجهز به فناوری‌های ویژه برای بهبود روند مقاومت دستگاه در برابر ضربات مختلف شود. در این گزارش تخمین زده شده که شرکت اپل از همان متریالی استفاده خواهد کرد که تا پیش از این برای ساخت مدل‌های تیتانیومی اپل واچ سری ۶ و اپل کارت استفاده کرده بود و حالا قرار است از همین مواد در تولید آیفون ۱۴ پرو نیز استفاده کند.

بدنه‌های تیتانیومی در مقایسه با استیل ضدزنگ مقاومت بیشتری در برابر ضربه و خط و خش دارند و باعث می‌شوند تا بدنه در برابر خمیدگی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. علاوه بر این تیتانیومی که به اندازه آلومینیوم مقاوم باشد تا ۴۵ درصد وزن کمتری خواهد داشت. همچنین اگر تیتانیوم مقاومتی دوبرابر نسبت به آلومینیوم داشته باشد، تا ۶۰ درصد وزن بیشتری به خود خواهد گرفت.

تیتانیوم همچنین در آیفون ۱۴ پرو باعث می‌شود تا اثر انگشت کمتری روی بدنه باقی بماند و شرکت اپل نیز با ثبت پتنت‌های جدید برای استفاده از روکش‌های اکسید روی بدنه‌های تیتانیومی نشان داده که تصمیم به پایان دادن به این دغدغه کاربران دارد.

موسسه JP Morgan اعلام کرده که شرکت اپل این قابلیت‌ها را در سال ۲۰۲۲ میلادی در دستگاه‌های آیفون مورد استفاده قرار می‌دهد با این حال عدم امکان تامین در حجم انبوه ممکن است باعث شود تا شرکت نتواند تمامی مدل‌های آیفون را مجهز به این جنس از بدنه کند و در نهایت تصمیم به عرضه آن‌ها برای مدل‌های پرو بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373