لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال رونمایی از ایرپاد ۳ در سپتامبر امسال

احتمال رونمایی از ایرپاد ۳ در سپتامبر امسال

بنابر گزارشی جدید از دیجی‌تایمز، احتمالا ایرپاد 3 در رویداد سپتامبر همراه با آیفون 13 و سایر محصولات جدید اپل عرضه خواهد شد.

این گزارش نشان می‌دهد که تولید ایرپاد 3 در ماه اوت آغاز می‌شود و بر مبنای پیش‌بینی‌ها در سپتامبر امسال، عرضه خواهد شد. بنابر اظهارات دیجی‌تایمز، فروش قطعات مشخص مورد نیاز برای ساخت ایرپاد جدید در حجم کمی شروع شده و احتمالا در سه ماهه سوم و چهارم امسال افزایش خواهد یافت.

آخرین قابلیت‌های اضافه شده در سری محصولات ایرپاد از مارس 2019 تا کنون شامل پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از HeySiri و پیشرفت‌های داخلی بود و احتمالا قرار است در ایرپادهای نسل سوم نیز ارائه شود. در مقایسه با قابلیت‌های معمول دیگر ایرپادها در سال 2019، ایرپاد نسل سوم احتمالا از طراحی جدید الهام گرفته و از ایرپادهای پرو بهتر خواهد بود.

تصاویری که از ایرپاد 3 منتشر شده متناسب با شایعات منتشر شده است، به طوری که ساقه آن کوتاه‌تر شده و کارکرد روکش‌های سیلیکونی هریک از گوشی‌ها بهبود یافته است، همچنین کیس محافظ بزرگ‌تری نسبت به هندزفری‌های نسل قبلی در نظر گرفته شده است.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که بر این باور است که رویداد معرفی و رونمایی از آیفون‌ها در سپتامبر رخ خواهد داد. سال گذشته به دلیل بحران همه گیری کرونا، اپل رویداد رونمایی از آیفون 12 را با تاخیر و در ماه اکتبر برگزار کرد، در حالی که احتمالا امسال بنا به رسم گذشته در ماه سپتامبر این مراسم را برگزار خواهد کرد. او همچنین بیان کرده که ایرپادهای نسل سوم اواخر امسال و احتمالا همزمان با آیفون‌های جدید عرضه خواهند شد.

ایرپادهای اپل در بازار هندزفری‌های تمام بی‌سیم همچنان به تصاحب سهم فروش بیشتر ادامه داده، به طوری که در سال 2020 تقریبا 110 میلیون هدفون ایرپاد اپل و محصولات برند بیتس فروخته شده که خیلی بیشتر از سایر شرکت‌ها است.

گفته شده اپل از تامین‌کنندگان خود خواسته که تولید ایرپادهای فعلی را کاهش دهند، زیرا ممکن است به دلیل ورود هدفون‌های بی‌سیم مشابه با قیمت ارزان تر، فروش هدفون‌های اپل کاهش یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420