لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن فیس‌بوک گیم در آی او اس از طریق وب اپلیکیشن ارائه شد

اپلیکیشن فیس‌بوک گیم در آی او اس از طریق وب اپلیکیشن ارائه شد

اپلیکیشن فیس‌بوک گیم به دلیل سیاست‌های اپ استور اکنون برای کاربران آی او اس ، از طریق وب اپلیکیشن قابل دسترسی شده است.

Vivek Sharma معاون ارشد اپلیکیشن فیس‌بوک گیم در بیانیه‌ای اعلام کرده که همانند مایکروسافت تنها راهتوزیع بازی‌ها برای کاربران آی او اس همان ارائه از طریق وب اپلیکیشن است و شرکت فیس‌بوک اخیرا این نسخه را آماده عرضه کرده است.

او اضافه کرده که مقررات اپل برای بازی‌ها در اپ استور، موجب اخلال در اهداف سرویس بازی‌های ابری می‌شود، به علاوه این مقررات از کشف بازی‌های جدید، اجرای بازی در دستگاه‌های متنوع و دسترسی سریع به بازی‌های با کیفیت بالا در اپلیکیشن‌های آی او اس بومی توسط کاربران جلوگیری می‌کند، به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که از جدیدترین و گران‌ترین دستگاه‌ها استفاده نمی‌کنند.

اوایل ماه ژوئن، مایکروسافت به دلیل محدودیت‌های اپ استور، Xbox Cloud Gaming را برای کاربران آی او اس از طریق سافاری ارائه کرد.

در مقایسه با اپلیکیشن‌های معمولی قابل دانلود در اپ استور، وب اپلیکیشن‌ها عملکرد محدودی دارند و قادر به ارسال نوتیفیکیشن برای کاربر نیستند. وب اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند از مزایای سخت افزاری دستگاه به صورت کامل استفاده کنند و به سختی توسط کاربر پیدا می‌شوند.

اپل می‌گوید یکی از روش‌هایی که توسعه دهندگان می‌توانند به کاربران دسترسی داشته باشند استفاده از وب اپلیکیشن‌ها است. توسعه دهندگان می‌توانند وب اپلیکیشن‌ها را به طور رایگان توسعه داده و نیازی به پرداخت کمیسیون 30 درصدی اپل ندارند و از پرداخت درون برنامه‌ای مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

همان طور که معلوم شده، مقررات حاکم بر اپ استور اپل اجازه نمی‌دهند که اپلیکیشن‌های مربوط به استریم بازی‌های ابری در این پلتفرم اجرا شوند، مگر اینکه توسعه‌دهندگان هر اپلیکیشن بازی را به طور جداگانه برای بررسی در اپ استور قرار دهند. این محدودیت برای فیسبوک و مایکروسافت که دارای سرویس‌های بازی ابری هستند نیز اعمال شده بود که در نهایت آن‌ها اقدام به عرضه نسخه وب اپلیکیشن سرویس خود کردند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420