لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

داک داک گو با سرویس ایمیل امن اپل رقابت می‌کند

داک داک گو با سرویس ایمیل امن اپل رقابت می‌کند

در جریان WWDC 2021 بود که شرکت اپل از سرویس ایمیل امن خود به عنوان زیرشاخه‌ای از سرویس آیکلود پلاس رونمایی کرد و حالا داک داک گو به عنوان یک بنیاد ارائه دهنده خدمات امنیتی، اقدام به ارائه سرویسی مشابه کرده است.

داک داک گو از این پس ایمیل‌های دریافتی را به آدرسی شخصی سازی شده تحت عنوان @duck.com ریدایرکت می‌کند و یک آدرس ایمیل امن اما رایگان را برای مقابله با انتشار اسپم‌ها ایجاد می‌کند. کاربران برای عضویت در وب‌سایت‌هایی که اعتماد به آن‌ها ندارند، می‌توانند از ایمل @duck.com استفاده کنند تا از آن طریق محتوای اسپم احتمالی وارد اینباکس اصلی آن‌ها نشود. سیستم حفظ امنیت ایمیل داک داک گو در حال حاضر در مرحله تست‌های بتا قرار دارد و در آینده نزدیک قرار است به صورت عمومی آماده عرضه شود. این سرویس برخلاف سرویس ایمن آیکلود پلاس به صورت انحصاری برای کاربران اپل تولید نشده و تمامی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

این سرویس برای مقابله با سیستم‌های ردیابی مبتنی بر تبلیغات گوگل و فیس‌بوک نیز طراحی شده است تا از آن طریق کاربران بتوانند با امنیت بیشتری به فعالیت خود در اینترنت بپردازند.

انتشار ایمیل می‌تواند بسیاری از اطلاعات هویتی را فاش کند. شرکت‌های تبلیغاتی با در اختیار داشتن ایمیل می‌توانند تمامی اکانت‌های متصل به آن را ردیابی کرده و از آن طریق به اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران دسترسی داشته باشند. این در حالی است که داشتن یک آدرس ایمیل جایگزین می‌تواند بسیاری از این خطرات را کاهش دهد و امکان عضویت در سایت‌های مختلف را بدون نگرانی در زمینه ردیابی اطلاعات شخصی کاربری داشته باشند.

عرضه این سرویس به صورت رایگان از طرف داک داک گو می‌تواند یک چالش تجاری سازی برای شرکت اپل در زمینه عرضه سرویس آیکلود پلاس به حساب آید. در این میان شرکت اپل باید بتواند توجه کاربران خود را برای استفاده بهینه از این سرویس به صورت ویژه جذب کند که ممکن است تا حدودی چالش برانگیز باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373