لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini LED تولید می‌شود

مک بوک ایر ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini LED تولید می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک ایر ۲۰۲۲ را به عنوان اولین کامپیوتر مک مبتنی بر نمایشگرهای Mini LED آماده عرضه به بازار کند.

گزارش مینگ چی کو دقیقا به این موضوع اشاره می‌کند که شرکت اپل برای اولین بار از نمایشگرهای ۱۳.۳ اینچی Mini LED خود در کامپیوترهای مک بوک ایر رونمایی خواهد کرد. این نمایشگرها احتمالا قرار است اواخر امسال به شرکت اپل تحویل داده شوند و شرکت اپل می‌تواند در نیمه‌های سال ۲۰۲۲ اقدام به استفاده از آن‌ها در سری جدید مک بوک‌های ایر کند.

بر این اساس شرکت اپل اقدام به تولید و رونمایی از مک بوک ایر ۲۰۲۲ با پسوند Mid-2022 خواهد کرد.

این گزارش همچنین توسط خبرگزاری دیجی‌تایمز نیز تایید شده است و مشخص شده که شرکت اپل تصمیم به توسعه و گسترش روند استفاده از این فناوری در کامپیوترهای مک دارد.

استفاده از نمایشگر Mini LED باعث می‌شود تا محتوای در حال نمایش به صورت بهتر و با روشنایی بیشتر به تصویر کشیده شوند. اپل این نمایشگرها را برای اولین بار در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی مورد استفاده قرار داد که مورد استقبال بسیاری از افراد حرفه‌ای قرار گرفت.

اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ علاوه بر مک بوک ایر، مک بوک پرو را نیز مجهز به نمایشگرهای Mini LED کند. البته عرضه مک بوک‌های پرو مبتنی بر این نمایشگر احتمالا به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ به تعویق بیافتد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که مک بوک پرو ۲۰۲۲ مجهز به نسل جدیدی از پردازنده‌های اپل سیلیکون است. اما این پردازنده‌ها تغییری شگرف نسبت به نسل‌ پیشین نکرده و نسخه بهبودیافته M1 به حساب می‌ایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420