لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت شناسایی افراد در اپلیکیشن اپل فوتو بهبود یافت

قابلیت شناسایی افراد در اپلیکیشن اپل فوتو بهبود یافت

اپل اخیرا اقدام به بهبود قابلیت شناسایی افراد در اپلیکیشن اپل فوتو در آیفون کرده و اطلاعات بیشتری از آن را در صفحه رسمی آی او اس 15 در وب‌سایت رسمی خود و در یک پست وبلاگ ارائه داده است.

اپلیکیشن اپل فوتو در آی او اس 15 آیفون با استفاده از قابلیت شناسایی افراد می‌تواند آن‌ها را در حالات، ژست‌های خاص، استفاده از اکسسوری‌ها و حتی هنگام پوشاندن چهره نیز تشخیص دهد. اپل می‌گوید پیشرفت در یادگیری ماشینی بر بهبود قابلیت شناسایی افراد در عکس‌ها موثر بوده است.

اپل با به کار بردن فناوری یادگیری ماشینی، از ترکیب چهره و بالا تنه برای تشخیص افرادی که صورت آن‌ها قابل تشخیص نیست، استفاده کرده است. وبلاگ یادگیری ماشینی اپل اشاره کرده که این قابلیت جدید، تجربه پیشرفته‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن اپل فوتو در آی او اس و سایر سیستم عامل‌های اپل روش درستی برای ثبت، مرور و جستجوی لحظاتی از زندگی در اختیار کاربران این پلتفرم می‌گذارد. این سیستم با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به عنوان زیر مجموعه هوش مصنوعی می‌تواند به نظم و سازمان‌دهی تصاویر و ویدیوها کمک کرده و افراد را از روی ظاهر آن‌ها تشخیص دهد.

اپل فوتو یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های آیفون بوده که علاوه بر نمایش تصویر و ویدیوها، دارای قابلیت‌های زیادی از جمله ایجاد فولدر برای دسته‌بندی عکس‌های دلخواه، امکان مخفی کردن تصاویر در این اپلیکیشن، امکان تماشای تصاویر به صورت سه بعدی و غیره است.

لازم به ذکر است که گوگل قبلا با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت شناسایی افراد در عکس‌ها و اشتراک گذاری آن‌ها را با دوستان و اعضای خانواده ارائه کرده بود. گوگل همچنین با به کار بردن یادگیری ماشینی و اضافه کردن قابلیت Suggested Sharing می‌تواند تصاویر و افراد را شناسایی کند.

برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن فوتوز در آی او اس 15 شامل مواردی از جمله قابلیت Memories بوده که امکان مرور خاطرات دلخواه را به کاربر می‌دهد، استفاده از ویژگی جذاب Live Text و Visual Lookup، مشاهده و ویرایش متادیتا، Spotlight Photos Search و غیره است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373