لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی ۶ مجهز به نمایشگر Mini LED نخواهد بود

آیپد مینی ۶ مجهز به نمایشگر Mini LED نخواهد بود

تنها چند روز از انتشار گزارش‌های مربوط به تلاش اپل برای آماده‌سازی و عرضه آیپد مینی ۶ میگذرد و حالا خبرگزاری دیجی‌تایمز تاکید کرده که با وجود عرضه این محصول در بازار جهانی، اپل تصمیمی به استفاده از نمایشگر Mini LED در آن ندارد.

نمایشگر Mini LED اولین بار در آیپد پرو ۲۰۲۱ و تنها در نسخه ۱۲.۹ اینچی عرضه شده است و حتی مدل ۱۱ اینچی این محصول مجهز به این فناوری نیست. در این میان، برخی از منابع خبر نامشخص ادعا کرده بودند که آیپد مینی ۶ می‌تواند مجهز به این فناوری باشد که دیجی‌تایمز در گزارش اخیر خود این موضوع را تکذیب کرده است. دیجی‌تایمز اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا آیپد مینی ۶ را به عنوان نسل بعدی تبلت‌های کوچک خود تولید و رونمایی کند. این خبرگزاری ادعا کرده که نمایشگر این محصول البته از نوع Mini LED نخواهد بود ولی شرکت اپل تلاش‌هایی در زمینه تغییر طراحی و کاهش حاشیه اطراف نمایشگر خواهد کرد.

در این میان مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل ادعا کرده بود که مدل جدید آیپد مینی قرار است در سال ۲۰۲۰ آماده عرضه به بازار شود، این تغییر طراحی شامل تعبیه درگاه USB-C و شباهت ظاهر آیپد مینی به آیپدهای پرو می‌شود. هرچند که پیش‌بینی مینگ چی کو در زمینه عرضه این محصول در سال ۲۰۲۰ میلادی به حقیقت نپیوست، اما بسیاری از وب‌سایت‌های تحلیلی با استناد به این پیش‌بینی ادعا می‌کنند که محصول یاد شده بالاخره در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه می‌شود.

گفتنی است که این پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا تراشه A14 به کار رفته در ایفون ۱۲ را در آیپد مینی به کار ببرد و سنسور تاچ آیدی نیز به عنوان سیستم احراز هویت بیومتریک در دکمه پاور این دستگاه قرار خواهد گرفت.

این پیش‌بینی‌ها ادعاهایی را در مورد آیپد پرو نسل بعدی نیز مطرح کرده‌اند و نشان داده‌اند که این محصول مجهز به تراشه A15 به کار رفته در آیفون ۱۳ خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420