لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مانیتور هوشمند اپل مجهز به تراشه پردازشی A13 خواهد شد

مانیتور هوشمند اپل مجهز به تراشه پردازشی A13 خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل جدید مانیتور هوشمند خود را تولید کند که مجهز به تراشه پردازشی A13 است. این تراشه جدید قرار است امکان پردازش‌های موتور عصبی را به مانیتور هوشمند اپل بیاورد.

گزارش جدید وب سایت 9to5mac حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا یک پردازنده گرافیکی خارجی را در مانیتور هوشمند خود قرار دهد که تراشه‌ای مشاه با A13 به کار رفته در ایفون ۱۱ است.

ایده تعبیه پردازنده مرکزی و گرافیکی در مانیتورهای اپل باعث می‌شود تا کاربرانی که از کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده M1 استفاده می‌کنند، در زمان اتصال به مانیتورهای هوشمند بتوانند قدرت پردازشی بیشتری را در اختیار داشته باشند و از آن طریق بتوانند به صورت بهینه و کاربردی‌تر امکان ویرایش فایل‌های تصویری را داشته باشند. این ایده باعث بهبود نمایش تصاویر با گرافیک بالاتر بدون استفاده از منابع سخت افزاری دیگر و تغییر کانفیگ داخلی دستگاه می‌شود. اپل همچنین می‌تواند با سازگار کردن چیپ‌ست داخلی مک با چیپ‌ست داخلی مانیتور هوشمند، امکانات بهتری را در جهت ارتقای موقت کانفیگ دستگاه‌ها ارائه دهد تا وظایف مربوط به پردازش گرافیک به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر انجام شود.

این گزارش در حالی منتشر شده که در سال ۲۰۱۶ گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت اپل تصمیم دارد تا از طریق درگاه تاندربولت امکان بهینه‌سازی و بهبودسازی دستگاه‌ها را در اختیار کاربران کامپیوترهای مک قرار دهد. پس از این شایعات اپل امکان دسترسی به کارت‌های گرافیکی اکسترنال را به کاربران عرضه کرده بود. اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت اپل در تلاش است تا فناوری کارت‌های گرافیکی اکسترنال را با مانیتورهای هوشمند نسل جدید ادغام کند و محصولی کاربردی‌تر را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار دهد.

گفتنی است که مانیتور هوشمند اپل قرار است به عنوان یک ابزار کاربردی برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفته شود و احتمالا برای اتصال مک پرو مبتنی بر تراشه‌های اپل سیلیکون طراحی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420