لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تریلر گیم پلی فیفا 22 منتشر شد

اولین تریلر گیم پلی فیفا 22 منتشر شد

شرکت الکترونیک آرتز اولین تریلر رسمی گیم پلی بازی فیفا 22 را سه شنبه 20 جولای (29 تیر) رونمایی کرد

اولین ویدیوی رسمی بازی فیفا 22 روز سه شنبه 20 جولای منتشر شد. همچنین این شرکت تاریخ عرضه بازی فیفا 22 را اول اکتبر (9 مهر ۱۴۰۰) اعلام کرده است.

طبق ویدیوی منتشر شده، کیلیان امباپه از تیم پاری‌سن‌ژرمن ستاره اصلی این بازی خواهد بود، در نسخه‌های قبلی لیونل مسی و رونالدو هم ستاره این بازی بوده‌اند.

بسیاری از منتقدین بازی‌های ویدیویی منتظر تغییراتی در گرافیک این بازی و رفع برخی باگ‌های قبلی این بازی بوده‌اند ولی هنوز مشخص نیست که تغییراتی در این زمینه اتفاق افتاده باشد و گیم پلی توانایی به رخ کشاندن ظاهر گرافیکی این بازی را نداشته است.

در این بازی از فناوری HyperMotion به همراه یادگیری ماشینی استفاده شده است، این فناوری برای ساختن و پردازش تصاویر و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه به خصوص در تعاملات بین بازیکنان، کنترل توپ و موارد دیگر به کار می‌رود تا بازی واقعی‌تر به نظر بیاید. در کنار این فناوری، به کارگیری هوش مصنوعی هم موجب شده تا بازی بسیار واقع گرایانه به نظر برسد.

EA گفته فناوری HyperMotion فعلا فقط در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و استادیا قابل دسترسی است و خبری از عرضه آن برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیست.

الکترونیک آرتز اعلام کرده برای دسترسی بیشترین تعداد کاربر به این بازی نسخه پلتفرم PC آن را نیز طراحی کرده است و به زودی در اختیار عموم کاربران کاربران کامپیوترهای شخصی قرار می‌گیرد. البته کاربران پی‌سی هم برای اجرای این بازی مستلزم داشتن گرافیک و سخت افزارهای پشتیبانی شده دارند.

برخی دیگر از تغییرات این بازی نسبت به قبل شامل بازسازی سیستم دروازه‌بانی، افزودن حالت Create A Club و موارد فوق العاده دیگر می‌شود.

بازی‌های مجموعه فیفا از بهترین و جذاب ترین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر می‌شوند و هر ساله طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420