لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکر 22 ساله اکانت توییتر اپل دستگیر شد

هکر 22 ساله اکانت توییتر اپل دستگیر شد

اخیرا هکر 22 ساله انگلیسی اکانت توییتر اپل دستگیر شده است. او در سال گذشته با دسترسی به اکانت توییتر رسمیافراد مشهور، توانسته مبلغی حدود 100,000 دلار کلاهبرداری کند.

وزارت دادگستری ایالات متحده پس از تعقیب و پیگیری هک خبرساز توییتر در سال 2020، توانست هکر مجرم در این کلاهبرداری توییتری را دستگیر کند.

قبلا چندین نفر به جرم هک توییتر اپل و دیگر افراد مشهور دستگیر شده بودند، اما اخیرا وزارت داگستری آمریکا اعلام کرده که جوزف اوکانر 22 ساله معروف به PlugWalkJoe به عنوان هکر اصلی این کلاهبرداری دستگیر شده است.

اوکانر شهروند انگلیسی است که توسط پلیس ملی اسپانیا در این کشور دستگیر شده و به جرایم متعددی از جمله هک، ایجاد مزاحمت اینترنتی برای کاربران و تصاحب اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی کاربران در تیک‌تاک و اسنپ‌چت متهم شده است. در صورت محکومیت، قاضی دادگاه فدرال حکم مجازات حبس طولانی مدت را برای او تعیین می‌کند.

قبلا نقش اوکانر در ارتباط با هک توییتر مشخص شده بود، در حالی که او در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز در سال 2020 ادعا کرده که در این هک دخالتی نداشته و حتی به حالت تمسخر گفته آن‌ها می‌توانند مرا دستگیر کنند ولی من به آن‌ها می‌خندم.

گراهام ایوان کلارک جوان 18 ساله‌ای که به عنوان مغز متفکر این هک شناخته شده، اوایل امسال به سه سال زندان محکوم شد. افراد دیگری همچون Mason “Chaewon” Sheppard و Nima “Rolex” Fazeli که نام یک ایرانی نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود به عنوان متهم در این هک شناخته شده و محکوم به زندان شده‌اند.

در هک سال 2020، هکرها از طریق حمله فیشینگی به تلفن‌های همراه، کارکنان توییتر را هدف حمله خود قرار دادند، هکرها کارمندان را فریب داده تا آن‌ها فکر کنند با سایر کارکنان توییتر در حال صحبت هستند. هکرها با استفاده از این روش‌ها توانسته بودند به ابزارهای داخلی توییتر و به طور غیر قانونی و به اکانت‌های توییتری افراد مشهور دسترسی پیدا کنند.

اکانت‌های طرف‌های درگیر در این حمله هکری عبارت از اپل، ایلان ماسک، جو بایدن، جف بزوس، بیل گیتس و غیره هستند. پس از این رویداد هکرها توییت‌هایی به این اکانت‌ها ارسال کرده‌اند و درخواست بیت‌کوین کرده بودند و بیش از 100,000 دلار دریافت کرده بودند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420