لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک چهارم خانواده‌های آمریکایی از کنسول‌های نسل نهمی استفاده می‌کنند

یک چهارم خانواده‌های آمریکایی از کنسول‌های نسل نهمی استفاده می‌کنند

بیش از نیمی از خانواده‌ها در ایالات متحده اکنون یک کنسول بازی جدید را در خانه‌های خود دارند. از طرفی یک چهارم آن‌ها کنسول‌های نسل نهمی را خریداری کرده‌آند.

گزارش جدید برگزارکننده از (CES) Consumer Electronics Show نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان آمریکایی تقاضای زیادی برای خرید و استفاده آخرین ابداعات فناوری از جمله کنسول‌های بازی‌ ویدیویی، تجهیزات خانه هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم دارند.

بر اساس گزارش جدید، در این کشور، 53 درصد از خانوارهای آمریکا در حال حاضر حداقل یک کنسول بازی ویدیویی دارند و 30 درصد قصد دارند تا 12 ماه آینده یکی از آن‌ها را خریداری کنند.

در این گزارش روندهای مختلف مصرف کنندگان برای خرید محصولات فناوری طی یک سال بررسی شده و نشان داده که در سال جاری به دلیل بحران همه‌گیری کرونا و تمایل افراد برای ماندن در خانه، موضوع سلامتی و بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده و محصولات بهداشتی هوشمند فروش زیادی داشته‌اند همچنین بسیاری از افراد تماشای تلوزیون را به استفاده از گوشی‌های هوشمند ترجیح داده‌اند. در این میان خانوارها علاقه زیادی بهبازی‌های ویدیویی نشان داده‌اند که باعث افزایش 10 درصدی فروش تجهیزات مربوط به آن نسبت به سال قبل نشان داده است.

این گزارش آمارهای جالب دیگری را ارائه می‌دهد از جمله اینکه 53 درصد از خانوارهای آمریکایی دست‌کم یک کنسول بازی دارندکه 26 درصد آنها شامل پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس و اس است، ضمن اینکه 41 درصد هم یک کنسول نسل هشتمی را دارند.

در حدود 30 درصد از افراد برای خرید کنسول بازی جدید طی 12 ماه آینده برنامه ریزی کرده‌اند، 21 درصد آن‌ها سخت افزار نسل بعدی را می خواهند و 15 درصد به دنبال خرید آخرین مدل سیستم‌های فعلی هستند.

همه تنظیمات بازی‌ها بدون یک تلوزیون 4K کامل نخواهند شد و جالب این است که طبق این گزارش 52 درصد از خانوارهای آمریکایی حالا یک دستگاه تلوزیون 4K دارند که نسبت به سال گذشته افزایش 16 درصدی داشته است.

همچنین طبق این گزارش استفاده از فناوری بی‌سیم مثل هدفون‌ها در حال افزایش است، به طوری که 47 درصد از آمریکایی‌ها محصولاتی از این دست را خریداری کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373