لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۴.۷ آسیب‌پذیری‌های امنیتی متعددی را برطرف می‌کند

آی او اس ۱۴.۷ آسیب‌پذیری‌های امنیتی متعددی را برطرف می‌کند

پس از اعلام اپل در مورد ایجاد مقاومت در برابر ابزارهای جاسوس پگاسوس، این کمپانی برای بار دیگر تاکیید کرده که آی او اس ۱۴.۷ که به تازگی منتشر شده آسیب‌پذیری‌های زیادی را برطرف می‌کند.

اپل روز سه‌شنبه آی او اس ۱۴.۷ را منتشر کرده و در طول روزهای گذشته از کاربران درخواست کرده تا این به روزرسانی را هر چه سریع‌تر نصب کنند. در این میان، شرکت اپل اعلام کرده که بسیاری از آسیب‌پذیری‌های احتمالی که ممکن است توسط هکرها یا شرکت‌های امنیتی برای کاربران دردسر ایجاد کنند را از بین برده است.

شرکت اپل در یک سند عمومی اعلام کرده که آی او اس ۱۴.۷ و آیپد او اس ۱۴.۷ بسیاری از مشکلات و نقوذپذیری‌های امنیتی سابق را ندارند. به عنوان مثال کاربران برای دسترسی به شبکه‌های وای‌فای از این پس نمی‌توانند به شبکه‌هایی که دارای فعالیت‌های مخرب هستند دسترسی پیدا کنند.

در بخشی از این سند، اپل اعلام کرده که تا پیش از این آیفون ۶ اس و مدل‌های جدیدتر از آن به همراه تمامی مدل‌های آیپد پرو، آیپد ایر ۲ و بعد از آن، آیپد نسل ۵ و جدیدتر از آن، آیپد مینی ۴ و آیپاد تاچ نسل هفت و تمامی مدل‌هایی که بعد از آن‌ها منتشر شده‌اند دیگر با مشکلات مربوط به اجرای کدهای مخرب از طریق آی مسیج یا شبکه‌های بی‌سیم مواجه نیستند که همین موضوع نشانگر بهینه‌سازی عملکرد امنیتی دستگاه‌های یاد شده است.

در ماه ژوئن یک باگ کاربردی در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و آیپداواس کشف شد که باعث عدم امکان اتصال به برخی از شبکه‌های وای فای با اسم‌های خاص می‌شد که این باگ در نسخه ۱۴.۷ سیستم عامل‌های اپل برطرف شده است.

در تست‌های بتای آی او اس ۱۴.۷ نیز این موضوع توسط توسعه دهندگان تایید شده بود که شرکت اپل مشکل یاد شده را برطرف کرده است.

آی او اس و آیپد او اس ۱۴.۷ همچنین آسیب‌پذیری ویژه‌ای در زمینه نفوذ از طریق فایل‌های صوتی، اپلیکیشن Find My فایل‌های PDF و تصاویر مبتنی بر وب داشت که در نهایت این مشکلات نیز در نسخه جدید برطرف شده است. با توجه به این موضوع به کاربران توصیه می‌شود تا آی او اس ۱۴.۷ و نسخه‌های جدید عرضه شده برای آیفون، آیپد، اپل واچ و حتی کامپیوترهای مک را هرچه سریع‌تر نصب کنند تا با مشکلات بعدی مربوط به سواستفاده بدافزارها یا هکرها از آن‌ها مواجه نشوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420