لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ آی او اس 14.7 مانع باز شدن قفل اپل واچ با تاچ آیدی می‌شود

باگ آی او اس 14.7 مانع باز شدن قفل اپل واچ با تاچ آیدی می‌شود

اپل به تازگی از وجود باگ در آی او اس 14.7 خبر داده که مانع باز شدن قفل اپل واچ با استفاده از تاچ آیدی در آیفون کاربران می‌شود.

اخیرا با انتشار آی او اس 14.7، واچ او اس 7.6 و چندین آپدیت برای سایر سیستم عامل‌ها، اپل وجود یک باگ را در آی او اس 14.7 تایید کرده که این مشکل از باز کردن قفل اپل واچ با استفاده از تاچ آیدی آیفون جلوگیری می‌کند.

اپل فعلا راه حل موقتی برای رفع باگ موجود در آی او اس 14.7 ارائه داده است، با این روش کاربران باید رمز عبور خود را به جای آیفون در اپل واچ خود تایپ کنند. اپل می‌گوید با ارائه یک به روز‌رسانی نرم افزاری این مشکل را برطرف خواهد کرد. همچنین کاربرانی که رمز عبور اپل واچ خود را فراموش کرده‌اند باید دستگاه را ریست کنند.

اپل به کاربران سازمانی که با این مشکل مواجه شده‌اند تاکید کرده مدیران MDM باید مشکل را با این روش برطرف کنند. آیفون این افراد با پروفایل MDM بارگزاری می‌شود و از رمز عبور ترکیبی حروف و عدد استفاده می‌کنند، به همین دلیل ریست دستگاه باید توسط مدیران MDM انجام شود. مدیران برای انجام آن باید رمز عبور را حذف کرده و اپل واچ را Unpair کنند، سپس دستگاه را ریست و در نهایت تنظیم مجدد انجام دهند.

طی چند روز گذشته نشانه‌هایی از آپدیت آی او اس 14.7.1 در بخش تجزیه و تحلیل وب‌سایت اپل مشاهده شده است، بنابراین احتمالا تغییر نسبتا کوچکی برای رفع اشکال ارائه خواهد شد و شرکت فعلا قصد ندارد یک به روز‌رسانی قابل توجه با یک دوره آزمایش بتا طولانی ارائه کند.

انتظار نمی‌رود که اپل برای رفع باگ آی او اس 14.7 یک به روز‌رسانی بزرگ مثل آی او اس 14.8 ارائه کند، به خصوص که تا چند ماه آینده آی او اس 15 منتشر خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373