لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر اولیه از باتری پک مگ سیف اپل توسط کاربران منتشر شد

تصاویر اولیه از باتری پک مگ سیف اپل توسط کاربران منتشر شد

تصاویری از باتری پک مگ سیف جدید اپل که اخیرا معرفی و رونمایی شده توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

چندی پیش شرکت اپل باتری پک مگ سیف را به عنوان شارژ اختصاصی خود برای سری آیفون 12 معرفی و رونمایی کرد و اکنون در حال پیش فروش و ارسال آنبه کاربران در سراسر جهان است.

کاربری دریکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا اخیرا باتری پک مگ سیف اپل را خریداری کرده و آن را از یک اپل استور محلی تحویل گرفته است. او با منتشر کردن تصاویری از این محصول در شبکه اجتماعی Reddit به برخی جزئیات ظاهری آن پرداخته است.

او اشاره کرده که این محصول از پلاستیک سخت و صاف ساخته شده و حتی با وجود قاب مگ سیف سیلیکونی اپل، قدرت جذب مغناطیسی بسیار قوی برای آیفون 12 پرو دارد.

این کاربر همچنین اضافه کرده که باتری پک غلیرغم ضخیم بودن، دارای لبه‌های گرد بوده که می‌توان آن را به راحتی در دست گرفت. احتمالا عملکرد باتری پک معادل با دیگر مدل‌های شارژر مگ سیف است، زیرا او مشاهده کرده که این محصول قادر به شارژ بی‌سیم ایرپاد است.

باتری پک مگ سیف جدید از روش القای مغناطیسی به پشت آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و پرو مکس متصل می‌شود و باتری راچندین ساعت بیشتر شارژ نگه می‌دارد.

اپل در توصیف این محصول گفته که باتری پک می‌تواند به صورت بی‌سیم و در حال حرکت، آیفون را شارژ کند؛ در صورتی که اگر باتری به یک آداپتور 20 وات یا بیشتر و از طریق کابل لایتنینگ به USB-C متصل باشد، می‌تواند با توان 15 وات آیفون را شارژ کند.

وقتی باتری جدید اپل به آیفون با سیستم عامل آی او اس 14.7 یا نسخه‌های بالاتر متصل شود، به طور خودکار شارژ دستگاه را شروع کرده و وضعیت شارژ در لاک اسکرین نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که آی او اس 14.7 که به تازگی منتشر شده برای استفاده از این محصول الزامی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420