لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 16 اینچی M1 در وب سایت اپل به زبان آلمانی مشاهده شد

مک بوک پرو 16 اینچی M1 در وب سایت اپل به زبان آلمانی مشاهده شد

اخیرا بخش آلمانی وب سایت اپل اطلاعاتی درباره مک بوک پرو 16 اینچی M1 را نشان داده است، این در حالی است که چنین محصولی تا حال آماده عرضه نشده است.

بنابر گزارش وب‌سایت Flo، یک کاربر آلمانی در حال جستجو و استفاده از فروشگاه اپل برای پیدا کردن مک بوک پرو 16 اینچی بوده که بعد از یافتن محصول و انتخاب تنظیمات آن، لینک محصول را کپی کرده تا برای دوستش ارسال کرده است. در پیش نمایش لینک فرستاده شده به تراشه M1 اشاره شده است که همین موضوع خبرساز شده است.

لینک‌ها در اپلیکیشن آی‌مسیج با پیش نمایش کوتاه نشان داده می‌شوند که به نظر می‌رسد فقط در بخش آلمانی وب‌سایت اپل تراشه M1 مشاهده شده و در سایر کشورها و مناطق به آن اشاره‌ای نشده است.

با وجود اینکه اپل در بازه زمانی دو ساله برای انتقال از تراشه اینتل به اپل سیلیکون قرار دارد ولی هنوز زمان مشخصی برای آپدیت مک بوک پرو 16 اینچی و تغییر پردازنده آن اعلام نکرده است، با این حال اپل پروژه خود برای انتقال تراشه اینتل به M1 را تایید کرده است که احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی این دستگاه با تراشه جدید عرضه خواهد شد.

اپل در کنفرانس WWDC 2020 پردازنده اپل سیلیکون را معرفی کرده و همزمان برنامه مهاجرت دو ساله از تراشه اینتل به M1 را اعلام کرد. اپل همچنین کامپیوترهای مک شامل مک بوک، مک مینی و آی‌مک‌های جدید را به پردازنده مبتنی بر فناوری ARM مجهز کرده است. اپل به معماری قدرتمند این تراشه باور دارد و اعلام کرده که بهترین عملکرد را برای محصولاتش به ارمغان می‌آورد.

در شرایطی خاص ممکن است این‌گونه برداشت شود که اپل به یک مک بوک پرو 16 اینچی با تراشه M1 اشاره می‌کند، در حالی که این مدل مک بوک مبتنی بر تراشه اینتل بوده و احتمالا این یک خطای اطلاعاتی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420