لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه دفترچه راهنمای کاربران اپل واچ توسط اپل

عرضه دفترچه راهنمای کاربران اپل واچ توسط اپل

اپل امروز در وب سایت خود دفترچه راهنمای کاربران اپل واچ را منتشر کرد ، که در آن یک سری اطلاعات با جزئیات کامل در باره نحوه استفاده از این دستگاه پوشیدنی وجود دارد که این اطلاعات شامل دسته بندی های اساسی مانند صفحه ساعت ، نوتیفیکشن های آن ، مروری مختصر درمورد صفحه زمینه و میزان درخشندگی آن ، پیام رسانی ، استفاده از کرنومتر های زمان گیری ، لمسی و دیجیتالی بودن بخش های مختلف ، ایمیل ؛ برقراری تماس تلفنی تنظیمات مربوط به تقویم و یادآورها ، برنامه های تناسب اندام و سلامتی ، توضیحات در مورد Apple Pay و Passbook ، نقشه ها و مسیریاب ها ، موسیقی عکس قابلیت دسترسی و تمامی بخش های دیگر دستگاه می باشد.

این دفترچه راهنما  تعداد زیادی از اطلاعات در مورد اپل واچ را فراهم می کند و این باعث می شود که دسترسی به آن آسان باشد و یک منبع با ارزش است که در تاریخ 24 آوریل درست قبل از عرضه اپل واچ در سایت قرار گرفت.این دفترچه راهنما به صورت گام به گام همراه با تصاویر رسا همه چیز درباره اپل واچ را نوشته است همچنین درباره راه اندازی این ساعت و همگام سازی ان با آیفون هم توضیحات زیادی ارائه کرده است.

 

همچنین یکی از بخش های جالب این دفترچه راهنما نحوه بستن بند ساعت های مختلف و کوچک یا بزرگ کردن آن است این برای تمامی مدل ها توضیح داده شده است همچنین انواع مدل های بستن ساعت مانند حلقه کلاسیک ، بستن به شکل ساعت های چرمی یا به شکل دستبند و تمامی موارد توضیح داده شده است. اپل توصیه کرده است که اگر بند چرمی را خواستید تمیز کنید نباید از پارچه های پرز دارد استفاده کنید بلکه باید به آرامی با آب آن را شسته و در هوای مرطوب قرار دهید تا خودش خشک شود.همچنین برای تمیز کردن سایر مدل ها هم دستورالعمل ارائه میکند. مثلا گفته بر ای پاک کردن بندهای فلزی باید از پارچه های غیرساینده و خشک استفاده شود

macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373