لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهم فروش آیفون اپل با فروش کل گوشی‌های اندرویدی برابر شد

سهم فروش آیفون اپل با فروش کل گوشی‌های اندرویدی برابر شد

آمارهای منتشر شده از میزان فروش تلفن‌های هوشمند در آمریکا نشان از آن دارد که سهم فروش آیفون اپل با فروش کل تلفن‌های هوشمند اندرویدی برابر شده است.

موسسه Consumer Research Intelligence در گزارش اخیر خود اعلام کرده که در طول ۳۶۵ روز گذشته آیفون و اندروید سهمی برابر در زمینه فعال شدن گوشی‌های هوشمند جدید داشته‌اند. این موضوع به معنای آن است که اپل با وجود معرفی و عرضه تعداد کمی از مدل‌های تلفن هوشمند به صورت هر ساله، توانسته ۵۰ درصد بازار را از آن خود کند. ۵۰ درصد دیگر سهم بازار متعلق به گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که تعداد آن‌ها هر ساله بیشتر و بیشتر می‌شود و تعداد زیادی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اقدام به تولید این محصولات می‌کنند

این مسئله به معنای آن است که در طول سال مالی منتهی به سه ماهه جاری، شرکت اپل مجموع فروش کل آیفون‌ها را به بیشتر از تمامی فروشندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسانده است. آیفون توانسته به میزان بیشتری نسبت به برندهایی نظیر هواوی، آنر(زیرمجموعه هواوی)، سامسونگ، شیائومی، پوکو (زیرمجموعه شیائومی)، وان پلاس و موارد دیگر در آمریکا خریدار داشته است.

اطلاعات این گزارش علاوه بر نشان دادن افزایش سطح تمایل آمریکایی‌ها برای خرید آیفون‌های شرکت اپل، تمایل برای خرید گوشی‌های اندرویدی نیز کاهش داشته است.

اندروید و آی او اس هر دو میزان وفاداری زیادی میان کاربران آمریکایی دارند. با این حال سطح وفاداری کاربران اندروید نسبت به آیفون شکننده‌تر است و در طول چهار سال‌ گذشته بین ۹۰ و ۹۳ درصد افت و خیز داشته است. این در حالی است که وفاداری به‌ آی او اس و آیفون‌ها در طول سال‌های گذشته همچنان رو به افزایش بوده و در طول چهار سال گذشته از ۸۶ در اوایل سال ۲۰۱۸ به ۹۳ درصد در ژوئن سال ۲۰۲۱ رسیده است.

قیمت ایفون‌ها هر چند که از نظر ظاهری نسبت به گوشی‌های هوشمند اندرویدی بیشتر است، اما طول عمر مفید بیشتر ایفون‌ها سطح تمایل برای استفاده از این محصولات را در بازار جهانی افزایش داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373