لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی‌او‌اس ۱۴.۷ همراه با قابلیت‌های جدید رونمایی شد

آی‌او‌اس ۱۴.۷ همراه با قابلیت‌های جدید رونمایی شد

شرکت اپل از شب گذشته به صورت رسمی نسخه نهایی آی او اس ۱۴.۷ را به عنوان هفتمین آپدیت زیر شاخه آی او اس ۱۴ است که در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه شده بود.

در این به‌روزرسانی جدید پشتیبانی از سرویس Apple Card Family و سرویس‌های اشتراکی اپل پادکست هم اضافه شده است. آی او اس ۱۴.۷ از همین حالا قابل دسترس برای تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده است و کاربران میتوانند آن را از طریق روش OTA و بدون نیاز به اتصال آیفون به کامپیوتر قابل دانلود و نصب است. برای نصب این نسخه کاربران می‌توانند به بخش Settings > General > Software Update مراجعه کرده و به روز رسانی جدید را دریافت کنند.

یکی از تغییرات این به روز رسانی، پشتیبانی از باتری پک مگ سیف در آیفون ۱۲ است. سری تلفن‌های هوشمند آیفون پس از دانلود و نصب این نسخه می‌توانند از این محصولات جدید که از فناوری مگ سیف بهره می‌برند استفاده کنند. علاوه بر این در نسخه جدید کاربران اپل کارت نیز می‌توانند به امکان محدود کردن سقف برداشت مبالغ مختلف توسط اعضای خانواده دسترسی داشته باشند.

این نسخه همچنین تغییراتی در اپلیکیشن Home داشته است و کاربران از این پس می‌توانند تایمر را در هوم‌پاد خود از طریق این اپلیکیشن مدیریت کنند.

امکان بررسی کیفیت هوا و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آب و هوا در برخی از کشورها نیز ارائه شده است. این کشورها شامل کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، کروه جنوبی و اسپانیا هستند.

لایبری پادکست‌ها نیز از این پس می‌تواند امکان نشان دادن پادکست‌ّهای فالو کرده را داشته باشد و محتوای پیشنهادی دیگر را نشان ندهد.

گفتنی است که آی او اس ۱۴.۷ ممکن است آخرین به روز رسانی از زیر شاخه آی او اس ۱۴ باشد و پس از آن نسخه نهایی آی او اس ۱۵ در شهریور ماه آماده عرضه به کاربران شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420