لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم سوئینی پلتفرم آزاد استیم دک را مورد تحسین قرار داد

تیم سوئینی پلتفرم آزاد استیم دک را مورد تحسین قرار داد

تیم سوئینی مدیر عامل اپیک گیمز به تازگی استیم دک را تحسین کرده و آن را حرکتی شگفت انگیز از طرف شرکت Valve معرفی کرده است.

Valve به تازگی یک کنسول دستی را با عنوان استیم دک معرفی کرده که به گیمرها امکان اجرای بازی‌های پی‌سی را در حین حرکت داده است. یکی از رقبای سرسخت استیم، اپیک گیمز است که تیم سوئینی مدیر عامل آن در واکنش به معرفی این کنسول، خود را طرفدار پر و پا قرص آن نامیده است.

او می‌گوید ارائه ترکیبی از کنسول و کامپیوتر دستی بر اساس سیستم عامل استیم‌اواس که بر پایه توزیع آرچ‌لینوکس بوده و یک پلتفرم آزاد را فراهم کرده، کاری خارق العاده است که کاربران می‌توانند برای نصب نرم افزارها یا بازی‌ها حق انتخاب گسترده‌تری داشته باشند.

با وجود رقابت بالا میان استیم و اپیک گیمز، استیم دک به شکلی ویژه توسط تیم سوئینی تحسین شده که این موضوع موجب شگفتی بسیاری از افراد شده است. استیم دک یک کامپیوتر با پلتفرم غیر اختصاصی به شمار می‌آید که آزادی بیشتری را برای نصب نرم افزارها به کاربران ارائه می‌دهد. به همین دلیل، با وجود رقابت بسیار بالای این دو شرکت، اپیک گیمز ممکن است بتواند در آینده نزدیک فروشگاه بازی‌‌های خود را در این کنسول دستی ارائه دهد.

در این میان، وب‌سایت رسمی استیم دک نیز کاربران را به نصب و استفاده از نرم افزارهای PC ترغیب کرده است که نشان دهنده آزاد بودن هر چه بیشتر این محصول به حساب می‌اید. Valve در وب سایت معرفی این محصول اعلام کرده که کاربران می‌توانند به مرورگرهای وب دسترسی داشته باشند و از آن طریق علاوه بر وب‌گردی، امکان استریم محتوای ویدویی را نیز داشته باشند. در حقیقت استیم دک گزینه‌ای مناسب برای تماشای نتفلیکس، Hulu و دیگر سرویس‌های استریم نیز به حساب می‌آید.

تحسین تیم سوئینی از استیم دک به عنوان یک پلتفرم آزاد برای اجرای بازی در حالی صورت گرفته که اپیک گیمز درگیر پرونده قضایی علیه اپل و گوگل است. هدف اپیک از تشکیل این پرونده مبارزه با کنترل انحصار طلبی اپل بر نصب نرم افزار روی پلتفرم‌ها است و از طرف دیگر استیم دک دقیقا با ایدئولوژی مدیرعامل اپیک سازگار است.

رویکرد پلتفرم باز استیم موجب تحسین سوئینی به این دستگاه شده و حتی ممکن است در آینده به عنوان ابزاری برای مبارزه قانونی علیه اپل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420