لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای با پالت‌های رنگ، سلیقه کاربران را تشخیص می‌دهد

اسپاتیفای با پالت‌های رنگ، سلیقه کاربران را تشخیص می‌دهد

اخیرا قابلیت پالت‌های رنگ به پلتفرم اسپاتیفای اضافه شده که به کاربران گزینه‌های متنوعی از آنچه گوش می‌کنند ارائه می‌دهد.

قابلیت پالت اسپاتیفای بر اساس موسیقی مورد علاقه کاربر، یک پالت رنگ ایجاد می‌کند تا انتخاب موسیقی‌ها براساس سلیقه افراد آسان‌تر شود. توسعه‌دهنده این قابلیت استفاده از آن را بسیار ساده بیان کرده و گفته که کابران پس از وارد شدن به وب اپلیکیشن جدید می‌توانند، امکان تجزیه و تحلیل سلیقه خود را به اسپاتیفای بدهند تا موسیقی‌های مورد علاقه آن‌ها پخش شود.

به عنوان مثال اگر سلیقه موسیقی کاربری به رنگ قرمز باشد، این موضوع به معنای آن است که این کار بیشتر به صداهای پرانرژی گوش می‌دهد، چرا که قرمز رنگ اشتیاق و انرژی است. بعد از ایجاد پالت رنگی در اسپاتیفای، آهنگ‌های مورد علاقه کاربر بر مبنای تصمیم‌گیری پلتفرم و هوش مصنوعی تعبیه شده در آن به کاربر نشان داده می‌شود.

برخی کاربران به دلیل وسعت سلیقه موسیقی‌های مورد علاقه خود، رنگ‌های مختلف را در پالت‌های خود دارند که بر اساس رنگ این موارد متغییر خواهند بود.

در مثال‌های دیگر پالت نارنجی نشان‌دهنده تحرک بیشتر و پالت پاستلی دارای آهنگ‌های شاد و پر انرژی است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا رنگ‌ها را با ذائقه موسیقی خود ترکیب کرده و تجربه‌ای جدید را برای گوش کردن موسیقی در اختیار داشته باشد.

اسپاتیفای با ارائه این قابلیت در حقیقت از روان‌شناسی رنگ‌ها در فرایند بازاریابی خود استفاده کرده است که نحوه تاثیر رنگ را بر ادراک و رفتار کاربر توضیح می‌دهد. همچنین هر رنگی را به معنای پیامی خاص تشخیص خواهد داد اکه با برانگیختن احساسات او همراه خواهد بود.

اسپاتیفای از قدرت جادویی رنگ‌ها در جهت تاثیر گذاری بر مخاطبان خود و ارائه یک قابلیت کاربردی استفاده کرده و فرایند جذب هر چه بیشتر مخاطبان خود در سراسر دنیا را بهبود داده است.

این در حالی است که اپل موزیک با وجود قابلیت‌های اشتراک‌گذاری خود راهی طولانی را در پیش دارد، زیرا هنوز نتوانسته رقیب قدرتمندی برای اسپاتیفای باشد.

برخی قابلیت‌های پلتفرم اسپاتیفای شامل پخش با کیفیت موزیک‌ها، امکان ساختن لیست پخش به صورت شخصی سازی شده، اشتراک در لیست پخش سایر افراد، امکان مشاهده موسیقی‌های مورد علاقه دوستان و موراد دیگر می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420