لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدیدترین بتای عمومی مک او اس مانتری با طراحی جدید سافاری منتشر شد

جدیدترین بتای عمومی مک او اس مانتری با طراحی جدید سافاری منتشر شد

بعد از انتشار سومین نسخه بتا برای توسعه دهندگان، اپل اخیرا نسخه بتای عمومی مک او اس مانتری را برای آزمایش‌کنندگان عمومی منتشر کرده است.

نسخه جدید بتای مک او اس مانتری شامل تغییر قابل توجهی در طراحی پیش‌فرض تب سافاری، بازگشت قابلیت جستجوی یکپارچه و نوار تب در بتای قبلی و سایر موارد است.

سومین بتای مک او اس مانتری که به لحاظ فنی دومین نسخه عمومی است، اکنون برای آزمایش‌کنندگان عمومی که قبلا ثبت نام کرده‌اند از طریق روش OTA قابل دانلود و نصب است. کاربران می‌توانند به صورت داوطلبانه اقدام به دانلود و نصب این نسخه جدید بتا کنند.

قابلیت‌ها و تغییراتی که در macOS 12 Monterey ارائه شده شامل طراحی مجدد سافاری، ارائه اپلیکیشن Shortcuts در مک، ویژگی جدید SharePlay در فیس تایم، Universal Control برای تعامل بیشتر دستگاه‌های اپل، حالت جدید Focus، Quick Notes، AirPlay to Mac و سایر موارد است.

بزرگترین تغییری که در نسخه سوم بتای کاربر با آن مواجه می‌شود، تعمیرات اساسی در طراحی تب سافاری است. در طراحی مجدد نوار جستجو/ تب یکپارچه به صورت پیش‌فرض ارائه نخواهد شد.

لازم به ذکر است که نصب نسخه بتابی اولیه در دستگاه اصلی می‌تواند موجب خرابی و مشکلات عملکردی در دستگاه شود، به همین دلیل بهتر است از مک اصلی استفاده نشود.

سیستم عامل مک او اس مانتری در کنفرانس WWDC 2021 برای کامپیوترهای مک معرفی شد که نسخه جایگزین بیگ سور است.

برخی از قابلیت‌های مک او اس مانتری فقط در مک‌های مبتنی بر تراشه M1 قابل اجرا و استفاده است و در کامپیوترهایی که هنوز دارای تراشه اینتل هستند قابل استفاده نخواهد بود. بنابراین قابلیت‌های جدید مانتری در برخی از مک‌ها قابل ارائه نخواهد بود.

برخی دیگر از ویژگی‌هایی که با مک او اس مانتری قابل دسترس خواهد شد شامل لایو تکست است که امکان دسترسی به متن موجود در عکس را برای ویرایش و کپی موارد مختلف می‌دهد، نقشه‌های دقیق‌تر اپل مپ، تبدیل گفتار به متن بدون محدودیت زمانی و سایر موارد نیز در این نسخه‌ جدید آماده عرضه شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420