لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اس ای ۳ با تراشه A14 و فناوری 5G در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

آیفون اس ای ۳ با تراشه A14 و فناوری 5G در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا نسخه جدید آیفون اس ای را با سایز ۴.۷ همراه با تراشه A14 و فناوری 5G در سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه کند. این محصول از لحاظ ظاهری تغییر زیادی نسبت به مدل ۲۰۲۰ نخواهد داشت.

خبرگزاری دیجی تایمز به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا آیفون اس ای ۳ را در سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه کند. این خبرگزاری گزارش‌های منتشر شده توسط مینگ چی کو که تا پیش از این مطرح شده بودند را تایید کرده و با استناد به آن‌ها اعلام کرده که این محصول قرار است مجهز به تراشه پردازشی پنج نانومتری تعبیه شده در آیفون ۱۲ باشد که از لحاظ سرعت و بهینه سازی قدرت اجرای نرم افزارها در وضعیت بسیار بالاتری قرار دارد. مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل این محصول را به عنوان «ارزان‌ترین آیفون مبتنی بر فناوری 5G» آماده معرفی و عرضه به بازار کند. این محصول یک تلفن‌هوشمند میان‌رده است که تمامی امکانات مشابه با آیفون ۱۲ را به کاربران ارائه خواهد شد. البته این تلفن ‌هوشمند قرار است مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی باشد و شرکت اپل نمایشگرهای OLED خود را در این محصولات عرضه نخواهد کرد.

گفتنی است که شرکت اپل نسل اول آیفون SE را با عنوان Special Edition در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد که با استقبال بسیار زیادی نیز همراه بود. این شرکت در نهایت در سال ۲۰۲۰ نسل دوم آیفون‌های اس ای را آماده عرضه کرد که شبیه به آیفون ۸ و به عنوان یک محصول بهینه یافته بود.

در این میان اپل تلاش دارد تا آیفون اس ای ۳ را با همان سایز ۴.۷ اینچ آماده عرضه کند که قرار است به عنوان یک محصول میان‌رده و البته ارزان قیمت تمامی امکانات فنی آیفون ۱۲ را به کاربران ارائه می‌دهد. این در حالی است که شایعات پیشین حاکی از آن بودند که شرکت اپل در تلاش است تا آیفون اس ای ۳ را با سایز ۵.۵ اینچ و با ظاهری مشابه با آیفون ۸ پلاس آماده عرضه کند که گزارش اخیر نقض کننده این اطلاعات است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420