لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: مک بوک پرو ۲۰۲۱ در ماه‌های سپتامبر و نوامبر عرضه خواهند شد

بلومبرگ: مک بوک پرو ۲۰۲۱ در ماه‌های سپتامبر و نوامبر عرضه خواهند شد

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو ۲۰۲۱ را در ماه‌های سپتامبر و نوامبر آماده عرضه به بازار کند.

گورمن اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش برای رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ در سایزهای ۱۴ و ۱۶ اینچ است که هر یک از سایزهای آن را در ماه‌های مختلف آماده عرضه خواهد کرد. اپل تا پیش از این مک بوک‌های ۱۶ اینچ را آماده تولید و عرضه کرده بود، با این حال مک بوک‌های ۱۴ اینچی قرار است با تغییر اندازه نمایشگر و کوچک شدن حاشیه اطراف در دستگاه‌های جدید به عنوان جایگزین مک بوک ۱۳ اینچی آماده عرضه شوند. گفتنی است که اپل از همین مکانیزم در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز برای تولید مک بوک‌های ۱۶ اینچ استفاده کرده بود و آن‌ها را جایگزین مک بوک‌های ۱۵ اینچی کرده بود.

این تحلیلگر تایید کرده که شرکت اپل همچنان به بازطراحی مک بوک‌های خود متعهد است و به همین دلیل این شرکت در تلاش است تا تغییراتی اساسی را در دستگاه‌های خود اعمال کند. این تغییرات ممکن است شامل حذف تاچ بار و اضافه شدن درگاه‌هایی نظیر HDMI و اسلات SD باشند و شرکت اپل امکاناتی بیشتر را برای ارتباط لوازم جانبی مختلف در کامپیوترهای مک را فراهم کند.

مارک گورمن تاکید کرده که هرچند که مک بوک پرو ۲۰۲۱ تغییرات بسیار زیادی در زمینه طراحی دارد، اما پنل‌های نمایشگر Mini LED در آن‌ها تعبیه نخواهد شد و شرکت اپل تعبیه این نمایشگرها را به سال ۲۰۲۲ میلادی موکول خواهد کرد. گورمن اعلام کرده که عدم استفاده از این فناوری جدید نمایشگر به دلیل کمبود قطعات و تامین کنندگان آن بوده است و شرکت اپل امکان دریافت قطعات لازم برای سری جدید مک بوک‌ها را ندارد. فناوری Mini LED تا پیش از این در آیپدهای پرو ۱۲.۹ اینچ آماده عرضه شده بود و قرار است استفاده از آن‌ها در محصولات بعدی اپل نیز گسترش پیدا کند.

اپل در تلاش است تا نسخه‌ای بهبود یافته از تراشه‌های پردازشی اختصاصی خود که تحت پروژه اپل سیلیکون طراحی و توسعه داده شده‌اند را آماده تعبیه در مک بوک‌های جدید کند. این تراشه با نام M1X آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373