لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن فیک اسپات به درخواست آمازون از آمازون حذف شد

اپلیکیشن فیک اسپات به درخواست آمازون از آمازون حذف شد

شرکت آمازون اخیرا بنا به درخواستی از اپل خواهان حذف اپلیکیشن فیک اسپات از اپ استور شده، این اپلیکیشن به عنوان سرویسی برای شناسایی نظرات جعلی در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی آمازون ارائه شده بود.

اپل روز جمعه با حذف اپلیکیشن فیک اسپات از اپ استور به درخواست آمازون موافقت کرده است. اپل عرضه این اپلیکیشن را ماه گذشته در آی او اس قبول کرده بود که حالا به دنبال درخواست آمازون آن را حذف کرده است.

سازنده اپلیکیشن Fakespot گفته که اپل بدون هیچ گونه توضیحی این برنامه را حذف کرده است. توسعه دهندگان این اپلیکیشن تایید کرده‌اند که در ماه ژوئن یک اخطار از طرف آمازون دریافت کرده‌اند که احتمالا همین موضوع دلیل در دسترس نبودن اپلیکیشن آی او اس برای کاربران آیفون و آیپد شده است.

این اپلیکیشن همانند افزونه مرورگر وب است که به صورت غیر رسمی اقدام به شناسایی کامنت‌ها و نظرات جعلی در صفحات محصولات وب‌سایت آمازون می‌کند.

آمازون ادعا می‌کند که این اپلیکیشن با ارائه کدی مشخص، اطلاعات کاربران از جمله ایمیل، آدرس‌ها، اطلاعات کارت اعتباری و سابقه مرورگر کاربر را به خطر انداخته و اطلاعات غلط و گمراه کننده درباره فروشنده در اختیار کابر قرار می‌دهد.

توسعه‌دهنده این اپلیکیشن اعلام کرده که این نرم افزار برای نمایش امتیازهای خود یک کد ایجاد می‌کند و اقدام به استفاده از هر گونه آسیب پذیری را انکار کرده است. او همچنین اشاره کرده که چنین اپلیکیشن‌هایی در محیط وب بسیار معمول هستند.

اپلیکیشن فیک اسپات در بین کاربران آمازون بسیار پرطرفدار بوده و برای آنالیز نقدهای کاربران در این وب‌سایت و به میزان اعتبار نمره‌های دریافتی هر محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توسعه دهندگان فیک اسپات گفته‌اند که آمازون نتایج جستجوی کلمه کلیدی Fakespot را خریده تا مانع پیدا شدن این کلمه در اپ استور توسط کاربران شود. همچنین اپل گفته که اپلیکیشن فیک اسپات 150 هزار نصب بدون هیچ هزینه بازاریابی

از اپ استور داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420