لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست اپل همراه با آیپاد نسل ۸ در WWDC 2022 رونمایی خواهند شد

هدست اپل همراه با آیپاد نسل ۸ در WWDC 2022 رونمایی خواهند شد

گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای رونمایی از هدست واقعیت مجازی خود در کنار آیپاد نسل ۸ را در جریان WWDC 2022 رونمایی کند.

کنفرانس WWDC به صورت سالانه در ژوئن برگزار می‌شود که معمولا محلی برای رونمایی از محصولات نرم‌افزاری و سیستم‌عامل‌های جدید است. این در حالی است که شرکت اپل در سال‌های گذشته چند محصول سخت‌افزاری نیز در این رویداد رونمایی کرده است. بر این اساس شرکت اپل ممکن است در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سال آینده از دو محصول سخت افزاری رونمایی کند.

Robert Scoble یکی از علاقه‌مندان واقعیت افزوده و مجازی که خبرهای مربوط به محصولات این فناوری را دنبال می‌کند، اعلام کرده که محصول مبتنی بر واقعیت مجازی شرکت اپل قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال ۲۰۲۲ آماده عرضه به بازار شود.

این افشاگر همچنین شایعه‌ای را در مورد آیپاد نسل ۸ مطرح کرده است و اعلام کرده که در تابستان سال آینده این محصول همزمان با هدست اپل رونمایی می‌شود، اما در فصل تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ میلادی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

شایعات مربوط به هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل مدت‌ها است که مطرح شده است. آخرین گزارشی که مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل در مورد این محصولات منتشر کرده مربوط به تلاش اپل برای رونمایی از یک محصول مختص به توسعه دهندگان در سال ۲۰۲۱ و معرفی محصول عمومی در سال ۲۰۲۲ است.

آیپاد نسل ۸ بنا به گفته‌های این فرد قرار است تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبلی داشته باشد و شرکت اپل در تلاش است که به طور کامل این محصول را بازطراحی کند تا از آن طریق توجه بیشتری از بازار جهانی را به این محصول جذب کند.

شایعات مطرح شده توسط Robert Scoble هر چند که جذابیت بسیار زیادی دارند، اما این تحلیلگر تا به امروز تجربه‌ای در زمینه انتشار شایعات ندارد و ممکن است ادعای او با واقعیت متفاوت باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420