لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارکنان اپل: در صورت سخت‌گیری استعفا می‌دهیم

کارکنان اپل: در صورت سخت‌گیری استعفا می‌دهیم

چند هفته‌ای است که شرکت اپل با چالش برگرداندن کارکنان خود بر سر محیط‌های کاری مواجه است و حالا کارکنان اپل تهدید کرده‌اند که در صورت سخت‌گیری از کار خود استعفا خواهند داد.

گزارش وب‌سایت The Verge تا پیش از این نشان داده بود که مدیران اپل و از جمله آن‌ها تیم کوک به عنوان مدیر اجرای ارشد این شرکت از کارکنان خواسته بودند تا دست کم برای سه روز در هفته به محیط‌های کاری بازگردند و فرایند کار حضوری را آغاز کنند. این در حالی است که کارکنان شرکت اپل به دلیل شرایط کرونایی تمایلی به انجام کار حضوری ندارند و بیشتر به دورکاری تمایل نشان داده‌اند.

در ماه ژوئن اپل برنامه‌ریزی مشخصی را برای کار ترکیبی حضوری و دورکاری را به راه انداخت و از کارکنان برای بازگشت بر سرکارها دعوت کرد. اما نتایج نظر سنجی نشان می‌داد که کارکنان با این موضوع به صورت کامل موافق هستند.

حال اپل اعلام کرده که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی تصمیم دارد تا تمامی فرایند کاری خود را به طور کامل به حالت عادی بازگرداند. در این میان کارکنان اپل تهدید کرده‌اند که در صورت اجرایی شدن این تصمیم ممکن است از کار خود استعفا دهند و دیگر با شرکت اپل همکاری نکنند.

شرکت اپل یک طرف به نیروی کاری مربوطه نیاز دارد و از طرف دیگر استعفای تعداد زیادی از کارکنان موجب بدنامی این شرکت و صرف هزینه بیشتر برای استخدام افراد متخصص جدید می‌شود.

یکی از کارکنان اپل که نام آن فاش نشده، اعلام کرده که در صورت اجرایی شدن این موضوع، در ماه سپتامبر از اپل جدا خواهد شد. او اعلام کرده که نزدیک به شش هزار نفر از کارکنان دیگر اپل نیز در سراسر آمریکا همین تصمیم را گرفته‌اند و تمایلی به انجام کار حضوری ندارند.

مدیران اپل با این حال استدلال می‌کنند که فلسفه کاری شرکت اپل که از زمان استیو جابز اجرایی شده است، وابسته به کار حضوری است و اپل پارک نیز برای افزایش سطح کار حضوری طراحی و ساخته شده است. با این حال کارکنان زیادی در این شرکت از شرایط کرونا هراس دارند و همچنان تمایل به دورکاری و حفظ فاصله اجتماعی دارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373