لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افت قیمت آیفون 12 از آیفون 11 کمتر است

افت قیمت آیفون 12 از آیفون 11 کمتر است

بنابر گزارش جدید وب‌سایت SellCell، افت قیمت مدل‌های آیفون 12 بعد از مدت زمانی مشابه نسبت به آیفون 11 کمتر است و این محصولات ارزش خود را بهتر حفظ کرده‌اند.

مدل‌های آیفون 12 طی شش ماه پس از عرضه، به طور متوسط 34.5 درصد ارزش مالی خود را از دست می‌دهند، در حالی که طی همین دوره، آیفون 11 نزدیک به 43.8 درصد ارزش خود را از دست داده است. این یعنی افت قیمت مدل‌های آیفون 12 کمتر از مدل‌های آیفون 11 است و طی شش ماه پس از عرضه ارزش خود را به میزان بیشتری حفظ کرده‌اند.

گرچه عرضه آیفون 12 موجب شده که مدل‌های آیفون 11 هشت درصد از ارزش خود را طی سه ماه و 10 درصد ارزش خود را طی 9 ماه از دست بدهند، اما این افت قیمت و کاهش ارزش در مدل‌های آیفون 11 به طور ثابت پیش می‌رود.

با وجود گذشت 21 ماه از عرضه آیفون 11، این سری از تلفن‌های هوشمند با کاهش 49.1 درصدی ارزش خود مواجه شده‌اند، در حالی که محصولات یاد شده هنوز بهترین عملکرد را برای کاربران خود دارند. گفتنی است که آیفون 11 پرو پس از این دوره، 56.9 درصد ارزش خود را از دست داده و افت قیمت زیادی داشته است.

در بین مدل‌های آیفون 12، افت قیمت آیفون 12 مینی بیشترین میزان را داشته و طی شش ماه41 درصد از ارزش خود را از دست داده است. این میزان افت قیمت نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر بوده و همین نشان دهنده کاهش تقاضا نسبت به این مدل بوده است.

لازم به ذکر است با وجود افت قیمت و کاهش ارزش، همه مدل‌های آیفون 12 پس از مدتی ارزش خود را احیا کرده‌اند. آیفون 12 پرو مکس طی ماه اول 49.2 درصد ارزش خود را از دست داد ولی بعد از شش ماه، 20.3 درصد قیمت خرده فروشی خود را به دست آورده است.

با وجود استهلاک، هنوز هم آیفون به عنوان بهترین گوشی هوشمند شناخته شده است، ضمن اینکه بنابر مطالعات انجام شده آیفون 12 نسبت به Samsung Galaxy S21 حدود 20 درصد ارزش خود را بیشتر حفظ می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373