لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نسخه ریمستر سه بازی کلاسیک در اپل آرکید تمدید شد

عرضه نسخه ریمستر سه بازی کلاسیک در اپل آرکید تمدید شد

اخیرا نسخه‌های ریمستر سه بازی کلاسیک به سرویس اپل آرکید اضافه شده که شامل Angry Birds Reloaded، Doodle God Universe و Alto’s Odyssey: The Lost City هستند. عرضه این بازی‌ها در اپل آرکید قرار است برای مدت زمانی بیشتر تمدید شوند.

بازی Angry Birds Reloaded که با فیزیک بسیار جذاب ساخته شده قرار است یک حالت جدید با حضور عقاب‌‌های ویرانگر در جزیره داشته باشد.

Doodle God Universe یک بازی کلاسیک در اپل آرکید در ژانر سندباکس دنیای آزاد است که بازیکنان با مخلوط کردن و هماهنگی عناصری مثل آب و سنگ، جهان کاملی را خلق می‌کنند. نسخه ریمستر این بازی نیز در اپل آرکید برای مدت زمان بیشتری باقی خواهد ماند که جذابیت ویژه‌ای برای گیمرها و علاقه‌مندان دارد.

بازی تحسین‌شده Alto’s Odyssey اولین بار در سال 2018 با سبک اسکی روی ماسه بی‌انتها ساخته شده که دارای گرافیک زیبا، نور پردازی دینامیک، شرایط آب و هوایی و موسیقی اصیل است. این بازی نیز از هفته پیش در اپل آرکید عرضه شده و آماده نصب روی دستگاه‌های پشتیبانی شده است.

علاوه بر این اپل قول داده که بازی بی‌انتهای کلاسیک Jetpack Joyride در تاریخ 23 جولای ( یکم مرداد ماه) به اپل آرکید اضافه شود..

بازی‌های کلاسیک دیگری در ماه آوریل به اپل آرکید اضافه شده‌اند که شامل Fruit Ninja Classic، Monument Valley و Cut the Rope Remastered هستند و برای مدت زمانی دیگر در اپل آرکید باقی خواهند ماند، اما ممکن است به زودی از این سرویس حذف شوند.

لازم به ذکر است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های اپل آرکید، با پرداخت 4.99 دلار به صورت ماهیانه یا 49.99 دلار سالیانه می‌توانند به مجموعه‌ای از 200 بازی دسترسی داشته باشند و بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه‌ای این بازی‌ها را اجرا کنند. برای دسترسی به این بازی‌ها کافی است گیفت کارت اپل خریداری کرده و پس از شارژ حساب کاربری به بازی‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373