لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمریکا 360 هزار ایرپاد جعلی را مصادره کرد

آمریکا 360 هزار ایرپاد جعلی را مصادره کرد

شرکت اپل مدت‌ها است که توانسته دولت آمریکا را به مصادره و مبارزه با فروش ایرپاد جعلی متقاعد کند و این فرایند قانونی همچنان ادامه دارد.

بنابر گزارش‌های مشخص شده، محبوبیت روزافزون ایرپادهای پرو، موجب افزایش سطح تولید و فروش ایرپادهای جعلی شده که تعدادی از این محصولات توسط مامورین گمرک در مرز ایالات متحده توقیف و ضبط شده است.

بنابر گفته وب‌سایت The Information، حدود 360 هزار ایرپاد جعلی با ارزش 62.2 میلیون دلار در 9 ماه اول سال ۲۰۲۱ توسط دولت آمریکا توقیف شده است. این محصولات اغلب در گمرک و حفاظت از مرزهای این کشور، توقیف شده است.

گزارش دیگری ادعا می‌کند در کل سال مالی 2020، حدود 295 هزار ایرپاد تقلبی به ارزش 61.7 میلیون دلار در مرزهای این کشور ضبط شده است.

یک مقام گمرک آمریکا به وب‌سایت The Information اعلام کرده که 80 درصد از این هدفون‌های تقلبی که در مرزهای آمریکا کشف و ضبط شده‌اند. در ادامه این گزارش آمده که اغلب این محصولات از چین یا هنگ کنگ وارد می شوند. همچنین گفته شده که معلوم نیست چه تعداد از این هدفون‌های تقلبی ایرپاد تولید شده‌اند و وارد بازار شده‌اند، اما به دلیل محبوبیت هدفون‌های اپل، طی پنج سال گذشته فروش نوع تقلبی آن 50 درصد افزایش یافته است.

بعد از عرضه ایرپاد پرو اپل در اکتبر 2019، ظاهرا ارزش خرده فروشی نوع تقلبی این محصول که توسط گمرک ضبط شده بسیار افزایش یافته است.

این وب‌سایت اشاره کرده که در ماه دسامبر ایرپادهای جعلی فروخته شده در هنگ کنگ را بررسی کرده که مشخص شده که آن‌ها دارای شماره سریال واقعی و اصلی اپل هستند، همچنین به لحاظ فیزیکی با مدل اصلی قابل تشخیص نیستند و حتی از قابلیت حذف نویز فعال و حالت «ترنسپرنسی» برخوردار هستند.

این گزارش ادعا کرده که یکی از روش‌هایی تشخیص ایرپادهای تقلبی جستجوی نسخه فریم‌ور آن‌ها است که قطعا نادرست هستند.

کاربران برای بررسی شماره سریال ایرپادها باید آن را به آیفون متصل کنند و به صفحه مربوطه به آن در آیفون خود بروند، سپس مسیر Settings > General > About را طی کرده و با مشاهده ایرپاد در پایین صفحه و ضربه روی آن، شماره سریال اصلی را مشاهده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373