لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد دانلود تیک تاک به سه میلیارد رسید

تعداد دانلود تیک تاک به سه میلیارد رسید

طبق گزارش جدید وب‌سایت Sensor Tower، دانلود پلتفرم تیک تاک با سه میلیارد بارگیری در سرتاسر جهان، به عنوان اولین اپلیکیشن غیرفیسبوکی شناخته شده که روی سیستم عامل‌های آی او اس و اندروید اجرا می‌شود.

اطلاعات منتشر شده از Sensor Tower Store Intelligence نشان می‌دهد که دانلود اپلیکیشن تیک تاک به همراه نسخه آی او اس چینی آن یعنی Douyin، در نیمه اول 2021 دارای بیشترین بارگیری و پر درآمدترین اپلیکیشن غیر بازی در سطح جهان بوده است.

دانلود اپلیکیشن تیک تاک از سه ماهه چهارم سال 2020 تا سه ماهه اول سال 2021 با رشد دو درصدی مواجه بوده که به 177.5 میلیون بارگیری رسیده و در سه ماهه دوم سال جاری با رشد 16 درصدی به 205.4 میلیون دانلود رسیده است.

به طور کلی دانلودهای جدید تیک تاک نسبت به سال گذشته 38 درصد کاهش داشته، که شاید به دلیل حذف آن از اپ استورهای هند بوده است.

اکنون دانلود تیک تاک به بیش از سه میلیارد بار بوده که پنجمین اپلیکیشن غیر بازی با نصب بالا معرفی شده است. سایر اپلیکیشن‌هایی که به سه میلیارد دانلود و نصب رسیده‌اند شامل واتساپ، مسنجر، فیسبوک و اینستاگرام است.

هزینه‌های مصرف کننده تیک تاک در سطح جهانی اکنون به بیش از 2.5 میلیارد دلار رسیده است. از سال 2014 تا کنون فقط 16 اپلیکیشن غیر بازی به درآمد یک میلیارد دلار رسیده، همچنین تیندر، نتفلیکس، یوتیوب و تنسنت ویدیو به بیش از 2.5 میلیارد دلار رسیده است.

اپلیکیشن تیک تاک شبیه اینستاگرام است که کاربران می‌توانند ویدیوهای شخصی خود را در آن به اشتراک گذاشته و دیگران را فالو کنند.

نکته جالب در این شبکه اجتماعی این است که هنگام اجرای آن برای اولین بار از کاربر درباره سبک‌های مورد علاقه او سوال پرسیده می‌شود تا ویدیوهای مرتبط با آن به کاربر نشان داده شود.لازم به ذکر است که در پلتفرم اجتماعی تیک تاک بیشترین تعداد کاربران افراد بین 16 تا 24 ساله هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420