لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیسکورد با هوش مصنوعی به سراغ کاربران مزاحم می‌رود

دیسکورد با هوش مصنوعی به سراغ کاربران مزاحم می‌رود

اپلیکیشن چت بسیار محبوب Discord شرکت نرم افزاری توسعه‌دهنده پایه هوش مصنوعی Sentropy را خریداری کرده تا علیه سوء استفاده و آزار و اذیت‌های آنلاین قدرتمندانه‌تر بایستد.

در یک پست وبلاگ John Redgrave مدیر عامل و بنیانگذار شرکت هوش مصنوعی Sentropy گفت که با ادامه ساخت محصولاتی که از جوامع آنلاین محافظت می‌کنند به توسعه و گسترش قابلیت‌های اعتماد و ایمنی اپلیکیشن Discord کمک خواهد کرد. این موارد شامل ابزارهای تعدیل، هاب یا مراکز پشتیبانی و آمارهای عملی است.

او همچنین اشاره کرده که به دیسکورد در نحوه انتشار موثر ابزارها، روش‌ها و فناوری توسعه یافته شرکت با کل اینترنت کمک خواهد کرد.

بعد از یکپارچه شدن شرکت سنتروپی با اپلیکیشن دیسکورد، برخی از ابزارهای شرکت مثل محصولاتDetect و Defend و مجموعه ابزار Protect به مدت طولانی قابل دسترسی نخواهند بود.

اپلیکیشن چت دیسکورد با داشتن 150 میلیون کاربر فعال، قطعا با رفتارهای سمی و آزار دهنده آشنایی دارد، به علاوه مدیریت سرویسی با این حجم کاربر بسیار دشوار است، اما با ادغام این دو مجموعه شاید میزان رفتارهای سمی کاهش یابد.

دیسکورد اپلیکیشن ارتباطی رایگانی است که به همراه متن، صدا و چت ویدیویی در اختیار کاربران قرار گرفته است. دیسکورد بیشتر یک پلتفرم گفتگوی آنلاین بوده که برای همه کاربران قابل استفاده است و به دلیل یکپارچه شدن آن با پلتفرم‌های بازی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

گیمرهایی که از استریم‌های بازی استفاده می‌کنند در دیسکورد به بحث و تبادل نظر یا فروش بازی مشغول می‌شوند، ضمن اینکه در این پلتفرم اجتماعی کاربران و گیمرها درباره کسب و کار و فناوری با هم گفتگو می‌کنند. این پلتفرم اجتماعی چون رابط کاربری ساده‌ با ویژگی‌های قدرتمندی دارد بسیار پر طرفدار است.

دیسکورد در سیستم عامل‌های ویندوز، آی او اس، اندروید، لینوکس و مک او اس و مرورگر وب قابل اجرا بوده و می‌توان با آن تماس تلفنی برقرار کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420