لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری ماشین الکتریکی اپل در آمریکا تولید می‌شود

باتری ماشین الکتریکی اپل در آمریکا  تولید می‌شود

گزارش‌ جدیدی از دیجی‌تایمز منتشر شده که نشان می‌دهد باتری‌های ماشین الکتریکی اپل به جای تامین از طریق کارخانه‌های کره‌ای یا چینی توسط شرکت‌های خارجی اما در آیالات متحده تولید خواهند شد.

گزارش خبرگزاری‌های فعال در حوزه صنعت حاکی از آن است که باتری‌های مورد استفاده در ماشین خودکار اپل با کمک سازندگان تایوانی در خاک ایالات متحده تولید خواهند شد و احتمالا از سازندگان چینی کمک نخواهد گرفت.

این منابع همچنین اشاره کرده‌اند که شرکت‌های فاکس‌کان و Advanced Lithium Electrochemistry که مستقر در تایوان هستند، قصد دارند کارخانه‌های خود را در آمریکا راه اندازی کنند که این موضوع احتمال همکاری آنها را با اپل بیشتر می کند.

گفته شده که قبلا اپل به دنبال همکاری با دو شرکت بزرگ تامین کننده باتری در چین به نام‌های CATL و BYD بوده است، اما اکنون اصرار و پافشاری اپل برای ایجاد کارخانه‌های تولید کننده باتری در آمریکا این موضوع را منتفی می کند، هرچند این شرکت‌ها هنوز چیزی را تایید نکرده‌اند.

این گزارش گفته فاکس‌کان یکی از بزرگترین تامین کنندگان اپل و شرکت Advanced Lithium Electrochemistry قصد دارند کارخانه‌هایی را در ایالت متحده تاسیس کرده و باتری ماشین اپل را در آنجا تولید کنند.

در حالی که اکثر محصولات اپل در چین تولید می‌شوند، ولی بسیاری از قطعات از طریق تامین کنندگان سرتاسر جهان فراهم می‌شوند.

به عنوان مثال در آیفون، اپل از شیشه‌های ساخته در ایالت کنتاکی استفاده می‌کند که توسط Corning Glass ساخته می‌شود؛ در حالی که سایر قطعات مثل بخش‌هایی از دوربین توسط تامین کننده ژاپنی ساخته می‌شود.

به همین منوال اپل برای تولید ماشین، احتمالا رویکرد مشابهی را برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین تولید این محصول در پیش خواهد گرفت.

بنابر گزارش برخی منابع، اپل احتمالا از باتری لیتیوم آهن فسفات در ماشین خود استفاده خواهد کرد زیرا هزینه ساخت آن کمتر است. شایعات بسیاری نشان می‌دهند که خودروی الکتریکی اپل در سال 2024 عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420