لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت 15 بتای نرم افزار هوم پاد برای رفع خرابی پیشین منتشر شد

آپدیت 15 بتای نرم افزار هوم پاد برای رفع خرابی پیشین منتشر شد

اپل آپدیت 15 نرم افزار بتای هوم پاد را منتشر کرده که علاوه بر رفع خرابی دستگاه، برای سازگاری با بتاهای iOS 15، iPadOS 15، tvOS 15 و macOS مانتری طراحی شده است.

بسیاری از کاربران بعد از نصب بتای 15 هوم پاد، با مشکل گرم شدن و قطع ناگهانی دستگاه مواجه شده بودند، به همین دلیل اپل با ارائه نرم افزار جدید مشکل پیش آمده را برطرف کرده است.

برخی از کاربران از نسخه 14.6 برای هوم پاد شکایت داشتند که موجب قطع ناگهانی هوم پاد آنها شده بود، ولی ظاهرا اپل برای این نسخه نرم افزار یا آپدیت جدیدی ارائه نکرده است.

آپدیت جدید به این دلیل منتشر شده که چندی پیش بسیاری از کاربران از گرم شدن قسمت بالای هوم پاد شکایت داشتند که برخی آن را مربوط به برد مدار منطقی دستگاه می‌دانستند. موارد دیگری که کاربران با آن مواجه شده بودند قطع ناگهانی هوم پاد بود که حتی با تنظیم مجدد هم راه اندازی نشد.

به نظر می‌رسید خرابی‌های گزارش شده بیشتر مربوط به آپدیت 14.6 باشد و احتمالا مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری بوده است.

یک تکنیسین ارشد اپل به کاربران توصیه کرده بود که هوم پاد خود را از برق کشیده و تا دریافت آپدیت بعدی از آن استفاده نکنند.

اکنون آپدیت بتای 15 منتشر شده ولی در اختیار آن دسته از کاربرانی قرار می‌گیرد که از طرف اپل انتخاب شده و دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند، بنابراین آپدیتی برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی ارائه نشده است. علاوه بر این ممکن است نرم افزار جدید، خطای هوم پاد را به درستی برطرف نکند.

همچنین یادداشت‌های مربوط به آپدیت بتا 15 هوم پاد اطلاعات دقیقی ارائه نمی‌کند، ضمن اینکه هنوز مشخص نشده که مشکل خرابی هوم پاد رفع شده باشد. این به روز رسانی به زودی آماده عرضه به کاربران عمومی میشود تا مشکل یاد شده به طور کامل برای کاربران هوم پاد برطرف شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373