لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی باتری پک مگ سیف | اولین پاوربانک اختصاصی شرکت اپل

بررسی باتری پک مگ سیف | اولین پاوربانک اختصاصی شرکت اپل

باتری پک مگ سیف یکی از محصولات جدیدی است که شرکت اپل برای تلفن‌های هوشمند آیفون خود رونمایی کرده است. این محصول که با قیمت ۹۹ دلار آماده عرضه شده یک محصول با طراحی ویژه و البته کاربردی است که امکان افزایش سطح شارژ تلفن‌های هوشمند آیفون را فراهم می‌کند.

همانطور که از اسم باتری پک مگ سیف پیدا است، این محصول امکان شارژ آیفون‌های مبتنی بر فناوری مگ سیف را دارد. این موضوع به معنای آن است که آیفون ۱۲ و مدل‌های جدید تر از آن که فناوری مگ سیف را داشته باشند می‌توانند از طریق این دستگاه شارژ دریافت کنند.

طراحی ویژه باتری پک مگ سیف

اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی دیگر اسمارت کاور همیشگی خود را که از جنس سیلیکون ساخته شده بود برای ایفون‌های جدید ارائه نداد و به جای آن با معرفی باتری پک مگ سیف یک راهکار ویژه و جدید را به کاربران ارائه داد. این محصول یک مکعب ساده و مینیمال است که به سادگی و بدون مزاحمت به بخش پشتی آیفون متصل می‌شود تا سطح شارژدهی دستگاه را افزایش دهد.

این محصول در رنگ سفید طراحی شده که امکان اتصال به تمامی آیفون‌های جدید را دارد. بخش حاشیه‌ای اطراف این محصول نیز ظاهری زیبا را به آیفون می‌دهد تا در زمان اتصال هیچ اختلالی در روند کاری آیفون ایجاد نشود.

این محصول به گونه ای طراحی شده تا تمامی آیفون‌ها با سایز‌های مختلف، از آیفون‌های مینی ۵.۴ اینچی گرفته تا ایفون‌های پرو مکس با سایز بیشتر را دارد و هیچ محدودیتی از لحاظ کارایی و زیبایی شناختی روی دستگاه ایجاد نمی‌کند.

سازگاری باتری پک مگ سیف

باتری پک مگ سیف ۹۹ دلاری شرکت اپل با تمامی ایفون‌های مبتنی بر فناوری مگ سیف سازگار است. این محصول با ایفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ مینی سازگار بوده که از طریق ارتباط مغناطیسی امکان شارژ این تلفن‌های هوشمند را فراهم می‌آورد. اپل اعلام کرده که این محصول دارای ۱۱.۱۳ وات ساعت ظرفیت است که می‌تواند بخشی از باتری آیفون‌ها را شارژ کند که در نوع خود می‌تواند بسیار کارآمد و کاربردی باشد و امکان اتصال در دستگاه‌های جدید را فراهم می‌آورد.  

توان شارژ و ظرفیت

این محصول دارای ۱۱.۱۳ وات ساعت ظرفیت است که می‌تواند بخشی از باتری آیفون‌ها را شارژ کند. برای مقایسه ظرفیت این محصول کافی است بدانید که ظرفیت باتری آیفون ۱۲ برابر با ۱۰.۷۸ وات ساعت است و باتری پک مگ سیف صرفا بخشی از این باتری را شارژ خواهد کرد.

باتری پک مگ سیف با توان ۵ وات امکان شارژ آیفون‌ها را دارد، با این حال می‌تواند با توان ۱۵ وات از طریق شارژر معمولی شارژ شود. همون موضوع باعث می‌شود تا روند شارژ آیفون برای مدت زمان بیشتری طول بکشد. البته شرکت اپل توصیه کرده که برای شارژ این محصول از آداپتور ۲۰ واتی USB-C به لایتنینگ استفاده شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373