لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری پک مگ سیف شایعه شارژ معکوس آیفون را تایید کرد

باتری پک مگ سیف شایعه شارژ معکوس آیفون را تایید کرد

شرکت اپل شب گذشته از شارژر باتری پک مگ سیف رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین شایعات را در مورد محصولات اپل تایید کرد. شایعه شارژ معکوس آیفون پس از مدت‌ها تایید شده است و مشخص شده که آیفون دارای چنین قابلیتی دارد.

اپل در معرفی این محصول تایید کرده که کاربران می‌توانند آن را از طریق اتصال به آیفون ۱۲ در زمانی که آیفون از طریق درگاه لایتنینگ به آداپتور متصل است، شارژ کنند. این موضوع نشان دهنده آن است که مگ سیف امکان شارژ مکوس از آیفون به یک ابزار جانبی دیگر را فراهم کرده است. با این حال اپل تا به امروز فقط سخت افزار مربوط به این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داد و از نظر نرم افزاری آن را محدود کرده است.

در آپدیت ۱۴.۷ سیستم عامل آی او اس قابلیت شارژ معکوس به صورت نرم افزاری باز شده است. با این حال این قابلیت همچنان به پاتری پک مگ سیف محدود است و کاربران نمی‌توانند از این قابلیت برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنند.

گفتنی است که شایعات مربوط به شارژ معکوس در آیفون از سال ۲۰۱۷ و پس از معرفی آیفون X با شارژ بی‌سیم منتشر شده بود. پس از آن شرکت اپل اقدام به رونمایی از ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم در سال ۲۰۱۸ کرد که موج شایعات مربوط به شارژ معکوس آیفون را افزایش داده بود.

شرکت اپل در نهایت پس از معرفی باتری پک اقدام به عرضه قابلیت شارژ معکوس در ایفون ۱۲ کرده است. با توجه به بررسی تحلیلگران شرکت اپل این قابلیت را فقط در آیفون ۱۲ تعبیه کرده است و لازمه کارکرد آن مربوط به فناوری مگ سیف از لحاظ سخت افزاری است.

شرکت اپل احتمالا پشتیبانی از محصولات جانبی بیشتر در زمینه شارژ معکوس آیفون را ارئه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420