لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به کارکنان شرکت‌های تامین‌کننده خود واکسن زودهنگام می‌زند

اپل به کارکنان شرکت‌های تامین‌کننده خود واکسن زودهنگام می‌زند

کارخانه TSMC و فاکس‌کان که به عنوان تامین کنندگان اپل فعالیت می‌کنند، قرار است با همکاری و رایزینی این شرکت واکسن‌ زودهنگام کرونا را برای کارکنان خود دریافت کنند.

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهد که این دو شرکت واکسن‌ زودهنگام کرونا را با کمک شرکت اپل خریداری کرده‌اند و در حال توزیع آن‌ها در میان کارکنان خود هستند.

در این میان دولت تایوان نیز به شرکت‌های خصوصی اجازه داده تا واکسن مورد نیاز برای بازگشت کارکنان خود به شرایط عادی را خریداری کنند. این اقدام دولت تایوان البته به منظور جلوگیری از دخالت دولت چین انجام گرفته است.

دولت تایوان در ابتدا با محدود کردن مسافرت‌ها و اعمال برنامه ردیابی افراد مبتلا توانست همه گیری کرونا را در کشور خود کنترل کند، اما با وجود این اقدامات، میزان مبتلایان این کشور به کرونا افزایش یافت. افزایش کرونا در تایوان در نهایت باعث کاهش ساعت کاری کارخانه‌ها شد و در نهایت برخی از مراکز کاری و تجاری به حالت نیمه تعطیل رفتند.

سخنگوی دولت تایوان در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که دولت این کشور به دو شرکت فاکس‌کان و TSMC اجازه خرید پنج میلیون دوز واکسنBioNtech را از یک شرکت آلمانی داده است.

سال گذشته شرکت اپل به دلیل تعطیل شدن کارخانه‌ها مجبور شد تا برخی از محصولات خود را با تاخیر آماده عرضه کند. این موضوع در نهایت به معرفی آیفون ۱۲ در ماه اکتبر منجر شد، این در حالی است که شرکت اپل همیشه در ماه سپتامبر آیفون‌های جدید را رونمایی می‌کند.

با این وجود شرکت اپل به سرمایه‌داران خود قول داده که امسال آیفون‌های جدید را سر وقت آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی کند. با توجه به این موضوع، اپل تلاش ویژه ای در زمینه تامین واکسن و آغاز واکسیناسیون تیم کاری شرکت‌های تامین کننده خود کرده در سال ۲۰۲۱ تا بتواند جریان کاری را به بهترین نحو ممکن پیش ببردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420