لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی Alto’s Odyssey نیز به لیست اپل ایدی اضافه شد

بازی Alto’s Odyssey نیز به لیست اپل ایدی اضافه شد

Snowman توسعه دهنده بازی Alto’s Adventure و ادامه آن یعنی Alto’s Odyssey، اخیرا اعلام کرده که بازی Alto’s Odyssey: The Lost City را روز جمعه 16 جولای (25 تیر) در اپل آرکید عرضه خواهد کرد. این بازی بهمراه چند بازی کلاسیک دیگر به سرویس اشتراک محور این پلتفرم اضافه شده است.

بازی Alto’s Odyssey اولین بار در سال 2018 منتشر شد، که به سبک سندبورد بی پایان award-winning با گرافیک بسیار زیبا و جذاب، شرایط آب و هوایی و نور دینامیک، همچنین با استفاده از موسیقی اصیل ساخته شده است.

در نسخه منتشر شده این بازی برای اپل آرکید با حفظ تجربه کلاسیک ادیسه آلتو، بازیکنان سوار بر یک سندبورد شده و سفری را با لذت و هیجان برای کشف یک زیست بوم جدید با عنوان The Lost City آغاز می‌کنند و در این مسیر رازهای سر به مهری را کشف خواهند کرد.

در قلب بازی Alto’s Odyssey و بازی قبلی آن یعنی Alto’s Odyssey، حرکتی مبتنی بر فیزیک با یک سیستم ترفند one-touch وجود دارد.

یک لیست طولانی از بازی‌های کلاسیک در اپل آرکید اضافه شده که شامل Fruit Ninja و Monument Valley، همچنین بازی‌هایی که به زودی اضافه خواهد شد از جمله Angry Birds Reloaded و Doodle God Universe خواهد بود.

گیمرها با پرداخت ماهیانه 4.99 دلار به اپل آرکید می توانند به کاتالوگ تقریبا 200 بازی بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه‌ای در آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی و عناوینی که به طور دوره‌ای اضافه می‌شوند، دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که بازی موبایلی ادیسه آلتو ادامه بازی ماجراجویی آلتو بوده که از محبوبترین بازی‌های موبایلی در پلتفرم اندروید و آی او اس و توسط استودیوی اسنومن ساخته شده است.

این بازی در سبک دونده بی انتها است و برای جلوگیری از خستگی و تکراری شدن بازی، فاکتورهای متنوعی در آن گنجانده شده که گیمر برای مدت طولانی‌تری در بازی بماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420